RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

باید باور کنیم بازیگران در عرصه بانکداری دیجیتال تغییر کرده اند

۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۳/۱کد خبر: 243797
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به آمار ۹۷ درصدی تراکنش های غیر حضوری گفت: تغییرات در عرصه بانکداری به سرعت در حال وقوع است و باید باور کنیم بازیگران در عرصه بانکداری دیجیتال تغییر کرده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،فرهاد اینالوئی که در جمع همکاران استانهای اصفهان ، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری به تشریح چشم انداز سال 1400 بانک پرداخت و اظهار داشت: مفهوم بانکداری دیجیتال در ابتدا توسط بانک ایران زمین به شبکه بانکی معرفی شد و بزودی با افتتاح شعب تمام دیجیتال مشتریان این مفاهیم را بصورت ملموس حس خواهند کرد. 
 
وی افزود: رشد سواد دیجیتال همکاران لازمه حضور موفق در عرصه بانکداری دیجیتال است، بنابراین آگاهی از مسائل مرتبط در روند دیجیتالی شدن، لازم و حیاتی است. 
 
اینالوئی در پایان با اشاره به خدمات نوین بانکداری دیجیتال، ارائه محصول (همراه پرداخت ایران زمین m – pos) را بسیار جذاب و با گستره کاربرد پهناور عنوان و برنامه ریزی در راستای ایحاد فرآیند سود دهی به پایانه فروشگاهی  را مهم ارزیابی کرد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:فناوری اطلاعات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *