RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

افتتاح شعبه مجازی « فرا دی» در بانک دی

۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۲/۱۱کد خبر: 241603
ایستانیوز:نخستین شعبه مجازی بانک دی با عنوان «فرا دی» طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مدیران بانک افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، با حضور در شعبه «فرا دی»، نخستین شعبه مجازی این بانک را در منطقه دیباجی تهران افتتاح کرد.
قربانی در این مراسم ضمن تاکید بر گسترش شعب مجازی بانک دی با تقدیر از فعالیت‌های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک گفت: امروزه دیگر فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار و یا تسهیل کننده سایر عملیات و فرآیندهای سازمان تلقی نمی‌شود، بلکه فناوری اطلاعات موتور محرکه همه بخش‌های سازمان است.
وی با اشاره به تاثیر دوگانه فناوری‌ اطلاعات بر بهره‌ وری نیروی انسانی سازمان و  رضایتمندی مشتریان گفت: روند شاخص‌های سازمانی نشان داده است میان گسترش فناوری اطلاعات و بازده سازمان و بهره‌وری نیروی انسانی، از یک سو و افزایش رضایت مشتری از طریق افزایش تنوع محصولات و بهبود کیفیت خدمات و تسریع و تسهیل روند امور اداری از سوی دیگر، رابطه مستقیمی وجود دارد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به تمرکز استراتژی‌های بانک دی در سال جاری بر توسعه سوپر مارکت مالی الکترونیک افزود: تعبیر سوپر مارکت مالی الکترونیک ناظر بر مشتری‌گرایی و مشتری‌محوری به جای کارمندمحوری است، بدین معنی که مشتری شخصاً تمام امور بانکی خود را انجام می‌دهد و در صورت نیاز به راهنمایی، متصدیان شعبه پاسخگو هستند که این امر گامی اساسی در تسریع امور مشتریان و کاهش هزینه‌های بانک است.
محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در مراسم افتتاح نخستین شعبه مجازی فرا دی با اشاره به قابلیت‌های این شعبه گفت: توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی که همان کارکرد شعب بانک دی را دارند، به مشتریان این امکان را می‌دهند که به صورت 24 ساعته خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت نقدی‏ و کارت هدیه، واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک و پرداخت اقساط تسهیلات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.
بخشی زاده در ادامه افزود: این شعبه در فاز نخست ، خدمات احراز هویت، افتتاح حساب و تعریف مشتری، صدور کارت نقدی و کارت هدیه و نیز واریز و برداشت نقدی را به مشتریان ارائه می دهد و خدمات انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک، درخواست خدمات الکترونیک بانک، پرداخت اقساط تسهیلات و امکانات جانبی مانند خدمات اینترنت بانک، خدمات الکترونیک بانک و خدمات ایثارگران در فاز دوم توسط شعبه مجازی فرا دی اجرایی خواهد شد.
گفتنی است که معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایلی را جهت تکمیل فرآیند خدمت رسانی و تسهیل امور مشتریان در شعبه مجازی فرا دی در دست اجرا دارد .همچنین ارائه خدمات مربوط به بورس، بیمه و کارگزاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در چشم انداز توسعه این شعبه در نظر گرفته شده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *