RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تاکید مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر به شرکتهای تابعه این گروه:

در سال حمایت از کالاهای ایرانی باید بهترین و با کیفیت ترین کالا را تولید کنیم

۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱/۲۱کد خبر: 239290
ایستانیوز:غلامرضا دلشادی مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع بهشهر نامگذاری سال تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" را فرصتی مغتنم برای عملیاتی شدن این هدف در شاهراه اقتصاد مقاومتی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، همزمان با شروع فعالیت در شرکتها و کارخانجات مختلف و متنوع اقتصادی و صنعتی گروه توسعه صنایع بهشهر، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1397 و نامگذاری آن تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" و همچنین مصوبات هیئت وزیران و بخشنامه های صادره در این خصوص، مدیر عامل این گروه بزرگ صنعتی طی بخشنامه ای به تمام شرکتهای زیر مجموعه این گروه خواستار تشکیل " کمیته ای راهبردی" برای تحقق عملی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تولید کالاهای خود در بالاترین سطح کیفی و قابل رقابت با نمونه های خارجی شد.
تمرکز بر کیفیت محصولات ، حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان کالا، پشتیبانی رسانه ای ، تبلیغاتی و فرهنگی، مصرف کالای داخلی و توسعه گستره مشتریان و تمرکز بر وفاداری آنان از بهترین استراتژیهای محوری فعالیت و برنامه ریزی کارخانجات تولیدی گروه توسعه صنایع بهشهر در سال " حمایت از کالای ایرانی" است که از سوی مدیر عامل این هلدینگ ابلاغ گردیده است.
شرکت توسعه صنایع بهشهر یکی از بزرگترین هلدینگ های اقتصادی، صنعتی  و تولیدی کشور است که در ده حوزه اصلی شامل بانکداری و بیمه، شوینده و بهداشتی، سرمایه گذاری، قند و شکر، ساختمانی، صنعت پخش، بازرگانی و صنایع شیر فعالیت داشته و با مدیریت 22 شرکت همچون پاکسان، مارگارین، بانک اقتصاد نوین، هلدینگ شوینده، صنایع شیر ایران، صنعتی بهپاک، به پخش و... نقش تعیین کننده ای در عرصه اقتصاد کشور ایفا نموده و علاوه بر پاسخگویی به بخش قابل تو جهی به بازار نیاز داخل، سهم چشم گیری از بازار مصرف کشور های همجوار ایران را نیز به خود اختصاص داده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *