RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

دریافت سطح درجه یک حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک شهر

۹:۲ - ۱۳۹۷/۱/۲۱کد خبر: 239246
ایستانیوز:بانک شهر پس از ارزیابی شاخص‌های اصلی واحدهای خدماتی از سوی وزارت کشور، سطح درجه یک حمایت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در راستای اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، وزارت کشور با ارزیابی واحدهای خدماتی از طریق شاخص‌های اصلی، نسبت به ارائه امتیاز به واحدها اقدام کرد که در مجموع، نظر به ارزیابی واحدهای این بانک در سال ۱۳۹۶ و با بررسی مجموعا ۳۵ زیرشاخص از طریق ارزیابی های میدانی و جلسات شورای ارزیابی استانداری، بانک شهر موفق به کسب امتیاز مجموع ۹۶ و قرار گرفتن در سطح یک رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
 
بر این اساس، ارایه خدمات، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و همچنین آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع از شاخص‌های مورد نظر در این نظر سنجی بود که این بانک امتیاز کامل آن را کسب کرد.
 
گفتنی است، مشتری مداری و قراردادن اطلاعات فرآیند انجام کار و خدمت در اختیار مراجعه کنندگان یکی از رسالت های اساسی بانک شهر بوده و این بانک با اولویت قرار دادن کسب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق شاخص های خدمات رسانی و مشتری مداری، ضمن تسریع در انجام خدمات موجب افزایش رضایت عموم مشتریان شده است.
 
ارائه خدمات بانکی به مشتریان به صورت ۲۴ ساعته از طریق پیشخوان‌های شهرنت؛ استانداردسازی فرآیندها بر اساس استاندارد مدیریت کیفیت (ISO)؛ سامانه نظام جامع پذیرش و بررسی پیشنهادات؛ سامانه نظارت و ارتباط مردمی (۸۶۵۵)؛ ارسال پیامک، نصب تابلوهای راهنما، توزیع بروشور، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایت اینترنتی برای اطلاع‌رسانی به مشتریان؛ جلسات ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان؛ نظرسنجی در شبکه‌های مجازی و سایت به صورت دوره‌ای؛ انجام خدمات بانکی مربوط به سازمان‌های خدمات‌رسانی عمومی از قبیل شهرداری‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی بانک شهر طی چند سال اخیر بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک شهر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *