RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

دلار نایاب شد!

۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۰کد خبر: 239174
ایستانیوز: مشاهدات میدانی از بازار ارز و سکه حاکی از آن است که دلار که طی روزهای گذشته در تعداد محدودی از صرافی‌ها یافت می‌شد، امروز در میان دستفروشان و دلالان هم نایاب شده و سکه نیز به روند افزایشی قیمت خود ادامه داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس گزارش میدانی از چهارراه استانبول و خیابان فرودسی به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش ارز در پایتخت، امروز (دوشنبه) بازار ارز با محدودیت‌های بیشتر از روزهای گذشته در فروش دلار همراه شده است؛ به طوری که به غیر از صرافی‌ها که در روزهای گذشته هم عمدتا از فروش دلار و یورو خودداری می‌کردند؛ در حال حاضر دلالان و دستفروشان هم دلاری برای فروش ندارند!
از سوی دیگر بازار امروز نسبت به روزهای گذشته شلوغ تر شده و تقاضا برای خرید دلار بالا رفته است و این افزایش تقاضا در حالی است که عملا دلاری برای فروش وجود ندارد و به نظر می‌رسد که برخی از صرافی‌ها تنها به برخی از افرادی که با آنها آشنا هستند، دلار عرضه می‌کنند.
همچنین با توجه به حضور پررنگ نیروهای انتظامی فضای امنیتی در خیابان فردوسی حاکم است و دلالان و دستفروشان با احتیاط زیادی در آنجا حضور دارند.
با وجود اینکه دلاری برای فروش وجود ندارد، برخی از دلالان قیمت فروش آن را ۵۸۵۰ تومان در بازار امروز عنوان می‌کنند و فقط دلار را به نرخ حدود ۵۵۰۰ تومان می‌خرند.
یورو هم به تبع دلار و همچون روزهای قبل با محدودیت زیادی در فروش مواجه است و قیمت فروش آن به بیش از ۷۰۰۰ تومان رسیده است ولی قیمت خرید آن چندان مشخص نیست.
اما در مورد سکه چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد و خرید و فروش آن تقریبا به سهولت انجام می‌شود. این در حالی است که قیمت سکه در ادامه روند صعودی خود در بازار امروز هم مجددا افزایش پیدا کرده است؛ به طوری که سکه تمام یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان خریداری و یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
در میان دیگر انواع سکه، نیم‌سکه ۸۶۰ هزار تومان خریداری و ۹۳۰ هزار تومان به فروش می‌ رسد. ربع سکه نیز ۵۵۰ هزار خریده و ۵۹۵ هزار تومان فروخته می شود و نرخ خرید سکه گرمی ۳۳۰ هزار تومان و نرخ فروش آن ۳۶۰ هزار تومان است.
به گزارش ایسنا، در مجموع نکته بارز در بازار آزاد امروز، حضور گسترده‌تر مردم و شلوغی بازار است؛ به طوری که هم داخل صرافی‌ها و هم بیرون آنها و در مقابل تابلوی اعلان قیمت‌ها افراد زیادی تجمع کرده‌اند و همچنین مهم‌ترین نکته نایاب شدن دلار در میان صرافی‌ها و دستفروشان است که طی روزها و هفته‌های گذشته این اتفاق بی‌سابقه است.



برچسب‌ها:بازار ارز و سکه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *