RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

ارائه خدمات غیرحضوری صدور دفترچه درمانی سازمان تامین اجتماعی

۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲کد خبر: 238429
ایستانیوز:امکان صدور دفترچه درمان بیمه شدگان تأمین اجتماعی بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی این سازمان فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در راستای گسترش روش های غیرحضوری ارائه سرویس و خدمات و با هدف افزایش رضایت مخاطبین سازمان تامین اجتماعی، فرآیند صدور و تجدید از راه دور دفترچه های درمانی این سازمان در کارگزاریهای شماره ١٠٧ متعلق به شعبه ٧ تهران، شماره ٢٠٠ متعلق به شعبه ٣٣ تهران و شماره ٢٢٤ متعلق به شعبه ١٦ تهران راه اندازی شد.
 
متقاضیان پس از ثبت درخواست خود در سامانه، می توانند دفترچه صادر شده را به صورت حضوری و یا از طریق پیک در محل مورد نظر دریافت کنند و در تمامی مراحل امکان مشاهده و پیگیری وضعیت ثبت درخواست برای متقاضی فراهم است .
 
جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش مراجعه بیمه شدگان به شعب و کارگزاریها، مدیریت تقاضای صدور دفترچه و حذف صف و به تناسب آن تأمین ظرفیت های لازم در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات، توزیع متعادل درخواستها و ارائه خدمات مناسب در حداقل زمان با  کارایی بیشتر و هزینه کمتر از مهمترین مزیت‌ها و دستاوردهای این خدمت جدید محسوب می شود.
 
در آینده ای نزدیک این طرح به تمامی کارگزاری های سراسر کشور تعمیم داده می شود و متقاضیان می توانند با انتخاب نزدیکترین کارگزاری به محل سکونت خود دفترچه خود را دریافت یا در خواست ارسال از طریق پیک را کنند.
 
همچنین فرایند تمدید دفترچه نیز پس از آماده شدن ساز و کار لازم بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *