RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

سفیر برند

سمانه مزینانی
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 235594
استفاده از چهره های ورزشی برای #تبلیغ کالا و خدمات تحت عنوان #سفیر_برند این روزها رواج یافته است.
در گوشه و کنار شهر, در روزنامه ها و سایت ها شاهد تبلیغات گسترده شرکتهای خدمات تاکسی, لبنیات,خمیردندان و... هستیم. البته این روندی است که از گذشته بوده و قطعاً ادامه هم خواهد داشت.
اما نکته مهم در انتخاب و بهره برداری از سفیر برند در بیشتر برندهایی که از چهره های ورزشی و حتی غیر ورزشی استفاده می کنند این است که این همکاری متمرکز و محدود به چند عکس و یا ویدئوست و اساساً سفیر که نقش و ماموریت برقراری ارتباط دو سویه بین برند و مخاطبانش را دارد صرفاً محدود به یک فریم عکس یا ویدئو می شود بدون هیچ اقدام و فعالیت موثر اجتماعی، حتی گاهی وقتها نیز یافتن تناسب بین هویت, کارکرد و محصول برند با سفیر انتخاب شده بسیار سخت است.
مثلاً در انتخاب کریم باقری برای خمیردندان به دلیل چهره بی لبخندش یا استفاده از مهدوی کیای ریزنقش برای تبلیغ لبنیات و امثال آن.
#بانک_سامان نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی اخیراً با انتخاب #کارلوس_کیروش به عنوان یک چهره مطرح بین المللی تبلیغات خود را در رسانه های محیطی و مکتوب انجام می دهد. اما گذشته از چهره، تیپ و شخصیت کیروش که زمینه انتخاب او را به عنوان سفیر برند تقویت می کند سه نکته مهم وجود دارد که این انتخاب سامان را از دیگر تبلیغات مشابه متمایز می کند و تعریف این همکاری را به قالب و تعریف سفیر برند بسیار نزدیک می کند.
یکی اینکه بانک سامان سفیر خود را در قاب تصویر و تبلیغ محدود نکرد و با شناخت ظرفیتها و توانمندی های #کیروش در حوزه های مختلف او را به میان کارکنان و مشتریانش برد تا بتواند بخشی از اهداف و پیام هایش را از زبان او بیان کند و از این منظر ارزش افزوده بسیار خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.
چرا که تناسب بین پیامهای تبلیغاتی و بیان و افکار سفیر در باورپذیری آن برای مخاطبان بسیار مهم و تاثیرگذار است. این موضوع مهمی است که در هیچ یک از انتخابهای دیگر دیده نمی شود. 
و دیگر اینکه تناسب بسیار روشنی بین کیروش به عنوان یک چهره بین المللی مشهور با تصویر بین المللی بانک سامان به عنوان یکی از فعال ترین و محبوبترین بانکها در عرصه بین الملل وجود دارد که از این منظر نیز می توان انتخاب سامان را مثبت ارزیابی کرد. 
نکته پایانی و مهم در این انتخاب و همکاری, دوره زمانی و ظرفیت رسانه ای بسیار خوبی است که به دلیل قرارداشتن در آستانه جام جهانی بانک سامان با کمترین هزینه از جریان خبری رو به رشد آن بهره مند خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *