RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بانک آفیسر از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی

۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷کد خبر: 235078
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بانک آفیسر را یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی دانست و گفت: این طرح به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده که می تواند در گذر زمان، جامع تر و کامل تر به مردم ارایه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، غلامرضا پناهی در مراسم افتتاح اتاق ویژه بانک آفیسر شعبه ممتاز شیراز که با حضور اصلان کریمی مدیر امور منطقه دو کشور بانک و دیگر مدیران عالی ادارات مرکزی برگزار شد، با تاکید بر اینکه بانک آفیسر قائل به زمان نیست، بیان کرد: این خدمت باید در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان باشد.
 
وی طرح بانک آفیسر را در مراحل اولیه اجرا قلمداد کرده و تصریح کرد: بانک آفیسر با تمرکز بر اهداف و اجزای فرآیند اجرایی، می تواند بزرگترین تحول سیستم بانکی در کشور را رقم بزند.
 
پناهی یکی از اهداف مهم طرح بانک آفیسر را ایجاد حلقه های تازه در فرآیند جذب مشتری دانسته و اظهار کرد: همکاران باید در این طرح روحیه خستگی ناپذیر در جذب و جلب نظر مشتریان داشته و بتوانند نیازهای آنان را طبقه بندی کنند.
 
همچنین اصلان کریمی مدیر امور منطقه دو کشور بانک نیز در این مراسم اخلاق مداری را زیربنای عملکرد بانک ملی ایران دانست و ابراز کرد: توجه و تمرکز بانک ملی ایران بر اخلاق مداری است و همین امر نیز  این بانک را در همه زمینه ها اعم از مشارکت در طرح های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدمات و سایر بخش ها متمایز کرده است.
 
وی همچنین تاکید کرد که همکاران باید به صورت مداوم دانش و مهارت های خاص ارتباطی خود را افزایش دهند. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *