RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

ارسال پیامک های تبلیغاتی ممنوع است

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۶کد خبر: 233251
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ساماندهی پیامک های تبلیغاتی، ارسال اینگونه پیامک ها ممنوع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد جواد آذری جهرمی پنجشنبه شب در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد اعلام کرد : اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامک های تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اجازه مشتری پیامک های تبلیغاتی را بفرستد.
 
وی اظهار داشت: علت ایجاد پیامک های تبلیغاتی چرخش مقرراتی نامناسب است و اگر تبلیغات در چرخه مشروع نباشد، ایجاد مزاحمت می کند.
 
وی گفت: با تنظیم مقررات برای پیامکهای تبلیغاتی، این پیامکها به ۲ دسته کلی و ۶ زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شد و در این قوانین اپراتورها تکالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می دهند کسب و کار مشروع خود را داشته باشند.
 
تدوین پورتال جدید
 
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات و کمیسیون های تخصصی، تدوین پورتال برای دسترسی یو. اس. اس. دی که پیامک ها را چه کسی و در چه زمانی می فرستد و نحوه نظارت بر این فرآیند به تصویب رسیده است افزود: با اجرای این مقررات بسیاری از مشکلات حل شده و منفذی که برای برخی کسب و کارها وجود دارد و برخی می توانند از طریق پیامک ها ارتزاق کنند، بسته می شود و به چرخه اقتصاد برمی گردند.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به موقعیت شهر مشهد در بخش ارتباطات اظهار داشت: این شهر از ویترین های مهم کشور است و عمده گردشگران خارجی به مشهد سفر می کنند و کیفیت سرویس های ارتباطی ایران را با کشور خود مقایسه نموده و آن را نشانه ای از پیشرفت می دانند.
 
آذری جهرمی گفت: توسعه ارتباطات در شهر مشهد موضوع کلیدی است و هر چند شاخص ‌های این استان نسبت به ۶ ماه قبل پیشرفت کرده است اما هنوز رضایت‌ بخش نیست و کیفیت ارتباطات این استان تا عید نوروز متفاوت و بهتر می شود.
 
بهره مندی ۱۳۰۰ روستا از خدمات ۲ اپراتور همراه در خراسان رضوی
 
همچنین وزیر ارتباطات افزود: طی یک سال گذشته حجم بسیاری از فعالیت ها در بخش توسعه روستایی انجام شده و خدمات ارتباطی هزار و ۳۰۰ روستای استان خراسان رضوی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
 
وی اظهار داشت: ۵۰۰ روستای این استان طی دهه فجر و ۹۰۰ روستا تا پایان سال جاری به ۲ شبکه اپراتور همراه دسترسی کامل خواهند داشت.
 
وی در باره ایجاد پارک فناوری سجاد هم گفت: بعد از تهران دومین پارک در مشهد افتتاح می شود که در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد به تکمیل زنجیره اشتغال جوانان کمک می کند.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *