RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل پست بانک:

پست‌بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است

۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233135
ایستانیوز:مدیرعامل پست‌بانک‌ در دیدار با رؤسای شعب درجه دو بانک با تشریح خدمات بانکی و تسهیلات اشتغال‌زائی این بانک در روستاها گفت: در انجام وظایف و مسئولیتهای اجتماعی خود موفق عمل کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، خسرو فرحی با اشاره به عاملیت این بانک در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و حساب‌های دولتی بانک مرکزی و تعیین این بانک بعنوان بانک تخصصی توسعه‌ای حوزه فناوری اطلاعات کشور گفت: گستردگی خدمات، حضور درروستاها و نقش پررنگ این بانک در توسعه و ایجاد اشتغال موردتوجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و مطمئنا در برنامه‌های آینده دولت و مجلس نقش‌های مهمتری برای پست بانک ایران درنظر گرفته می‌شود.
 
فرحی افزود: پست‌بانک‌ایران با داشتن نیروی متعهد و با برنامه‌های نظارتی دقیق، علی‌رغم گستردگی بی نظیر باجه‌های روستائی به‌عنوان یک بانک شفاف و قابل اعتماد نزد مراجع نظارتی و افکارعمومی شناخته شده است.
 
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ابراز امیدواری کرد که درسال آینده با افزایش سرمایه بانک ظرفیت و امکان ارائه خدمات بیشتر و کارهای بزرگتر در این بانک فراهم شود.
 
صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در این جلسه به اهمیت نیروی انسانی شعب اشاره کرد و گفت: مسیر ارتقاء شغلی برای کارکنان شعب باید مورد بازنگری قرارگرفته و محدودیت ارتقاء و مزایای آنان با تعیین رده‌های شغلی جدید برطرف شود.
 
وی مجموعه مدیریتی امورشعب پست بانک را عصاره سال‌ها تجربه و تلاش بانک دانست و گفت: باید از شرایط موجود برای اعتلای جایگاه و تحقق اهداف بانک استفاده کرد.
 
عضو هیأت مدیره از رؤسای شعب بانک خواست با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مناسب برای تحقق اهداف بانک در سه حوزه تسهیلات صندوق توسعه ملی، ساماندهی باجه‌های بانکی و سوددهی شعب تلاش کنند.
 
صباغی پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی را مأموریت خطیر بانک دانست و گفت: موفقیت شعب در پرداخت این تسهیلات زمینه واگذاری مسئولیت‌های بزرگتر به پست بانک و جذب منابع فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را فراهم می‌کند.
 
محمود شیردل مدیر امور شعب پست بانک نیز در این جلسه، دوماه پایانی سال را فرصتی طلائی برای به نتیجه رساندن برنامه‌های سال 96 دانست و گفت: شعب در این دوماه باید تمام توان و استعداد خود را بکار گیرند تا برنامه‌های بانک در حوزه‌های مختلف تحقق یافته و در این‌صورت سال 1397 سال جهش و رونق چشمگیر بانک خواهد بود.
 
علیرضا پورحسین مدیرکل امورشعب و مناطق آزاد بر لزوم توجه به تبادل تجربیات، انتقال دانش ضمنی و ایجاد فضای سازمان یادگیرنده هم در شعب و هم در واحدهای ستادی تأکید کرد و گفت: داشتن باجه‌های بانکی در روستاها و وجود زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب در بانک زمینه را برای موفقیت و تحقق اهداف سپرده‌ای و درآمدی شعب فراهم کرده و شعب باید با برنامه‌ریزی و تبادل تجربه با سایر شعب برای تحقق این اهداف تلاش کنند.
 
 
وی افزود: تبیین درست برنامه‌ها و اهداف بانک و تشریح نقش تحقق این اهداف بر مزایا و ارتقاء شغلی کارکنان می‌تواند انگیزه و شور و شوق کارکنان برای همراهی با اهداف و ارائه خدمات مطلوب‌تر را ایجاد نماید و ایجاد انگیزه باید درتمام سطوح بانک بعنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *