RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است

۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳کد خبر: 233071
ایستانیوز:مسئول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه گفت: نفوذ موبایل در ایران بسیار وسیع است و بازار این کشور آماده دیجیتالی شدن است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آندریاس اسکوپال مسئول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه که ارائه دهنده خدمات مشاوره ای مالی است در ارتباط با تغییرات مدل های سرمایه گذاری در حوزه دیجیتالُ اظهار داشت: در سال های اخیر تغییرات عمده ای در این حوزه انجام گرفته است و بطور کل آینده روشنی خواهد داشت و در سال ۲۰۱۷ میلادی ۹۰ درصد از مشتریان بر این باور بودند که به بلوغ دیجیتالی رسیده اند.
 
وی با بیان اینکه، اخیرا دفتر این شرکت در تهران افتتاح شده است، گفت: بانک ها از تجارب خدمات بانکداری سنتی خود کسب تجربه کرده اند و در حال گسترش خدمات به شکل های گوناگون به مشتریان هستند.
 
این مقام ارشد شرکت EY  به انقلاب بانکداری دیجیتال در هند اشاره کرد و این کشور را نمونه مناسبی در پیشرفت بانکداری دیجیتال در منطقه عنوان کرد و خاطر نشان شد که بانک دیجیتال دی بی اس هند عنوان بزرگ ترین بانک دیجیتال جهان را از آن خود کرده و نکته قابل توجه این است که در عرض ۳ ماه ۳ میلیون مشتری جذب کرده است.
 
 وی در ارتباط با بکارگیری دیجیتال گفت: باید محصولات ساده ای را برای مشتریان در حوزه دیجیتال ارائه کنیم تا برای آنها قابل فهم و از پیچیدگی به دور باشد؛ ضمن اینکه به ایجاد تعامل انسان با دیجیتال تمرکز بیشتری داشته باشیم.در رابطه با حضور دیجیتال در ایران می توانم بگویم که نفوذ موبایل در این کشور بسیار وسیع است و تلگرام ۴۲ میلیون کاربر دارد و بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است.
 
این مقام ارشد شرکت EY گفت: هزینه معامله ای که یک مشتری از طریق موبایل  انجام می دهد در مقایسه با رفتن به شعبه بانک، غیر قابل مقایسه است؛ ضمن اینکه این رویکرد برای بانک هم بسیار مقرون به صرفه است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *