RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

حسین زاده :

بانک ملی باید در منطقه و دنیا سرآمد باشد

۱۰:۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰کد خبر: 232809
ایستانیوز:مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه محصولات و خدمات نوین و جدید، زمینه توسعه بانک را فراهم می کند افزود: دنیای نوین امروز دنیای تحولات و تکامل است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،‌دکتر محمدرضا حسین زاده درپایان گردهمایی بررسی عملکرد بانک در بابلسر به محصولات جدید و نوین بانک اشاره کرد و اظهارداشت: از یک سال گذشته تحولاتی را در بانک برنامه ریزی کرده ایم که بخشی ازمحصولات آن تاکنون رونمایی شده است و تا پایان سال محصولات نوین دیگری به جامعه عرضه خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به اینکه بانک ملی ایران باید در نظام بانکداری در منطقه و دنیا سرآمد باشد، گفت:‌ تا پایان سال جدید خدمات جذاب و تازه ای ارائه خواهد شد که از آن جمله سامانه جامع تسهیلات‏‌ بانک ، تحت وب شدن شعب ،  مدل های جدید کسب و کار و بسته های اعتباری است.
وی افزود : کارکنان بانک با مسئولیت پذیری در شعب خود برای هریک از مشتریان محصولات جدید را معرفی کنند و در این زمینه اهتمام و توجه ویژه و جدی داشته باشند تا دستاوردهای بانک بویژه سامانه های بله و بام در مسیر تامین نیازهای مردم و افزایش سودآوری بانک به نحو احسن مورد بهره برداری قرار بگیرند.
مدیرعامل بانک ملی ایران کارمزد محوری را نشان دهنده حرکت از بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک برشمردو گفت:‌ بانکداری کارمزد محور نتیجه بروز تحولات در عرصه کسب و کار بانکی و نیازهای مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیکی است و نقش موثری در تجهیز منابع ایفا می کند.
وی تصریح کرد: دریافت کارمزد از محل ارائه خدمات نظیر انتقال الکترونیکی پول،‌حواله های ارزی، صدور ضمانت نامه ها و خدمات سرمایه گذاری باعث افزایش و تنوع درآمد بانک خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفیت و گستره خدمات ارائه شده، صرفه جویی در زمان و هزینه ها را  از مزایای کارمزد محوری دانست و خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا درآمدهای بانک از محل اخذ کارمزد به سطح مطلوب برسد.
وی در ادامه به طرح بانک آفیسر اشاره کرد و بیان داشت:‌ بانک آفیسر یک خدمت و طرح جدید در بانک است که خدمات بانکداری را به روش نوین ارائه می دهد وقطعا تحولی در رابطه بانک و مشتری ایجاد خواهدکرد.
او ادامه داد:‌این طرح باید به درستی و با همراهی تمامی کارکنان پیاده سازی شود تا اعتبار بانک بیش از پیش افزایش یابد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که طرح ویژه مسکن سرشار از جذابیت است گفت: این طرح با توجه به منابع ارزان قیمت از مهمترین خدمات جدید بانک محسوب می شود.
دکتر حسین زاده در ادامه این همایش خواستار تلاش موثر همکاران در وصول مطالبات‏‌،صدور ضمانت نامه های ریالی و ارزی،‌ افزایش درآمدهای غیر مشاع ، استفاده از ابزار خرید دین و دقت در محاسبات پایان سال شد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *