RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

در راستای افزایش رضایت مشتریان صورت گرفت

توسعه بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر

۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱کد خبر: 232206
ایستانیوز:مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش موثر آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، مراجعین و متقاضیان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مرتضی اکبری با اشاره بر اهمیت نقش بانکداری الکترونیک در راستای تحقق اصول مشتری مداری بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشتری مداری و با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانک، شعب خود را با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیکی توسعه می دهد.
وی افزود: ما نخستین بانکی هستیم که در شبکه بانکی کشور با راه اندازی و استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در کنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت مانند: موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و غیره، رفت و آمد های غیر ضروری مشتریان را کاهش و در وقت آنان صرفه جویی می کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمینه های بانکداری الکترونیک با کاهش ترددهای مراجعین، نقش بسزایی در بهبود کیفیت آب و هوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانک تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل محورهای بانکداری سبز به کار خواهد گرفت.
دکتر اکبری با تاکید بر اهتمام همکاران به امور مشتریان و تسریع در رفع مشکلات آنان اظهارداشت: افزایش پوشش تسهیلات قرض الحسنه برای مردم از اولویت های اصلی این بانک است و نیاز است تا تمامی همکاران در این راستا تلاش کنند.
شایان ذکر است، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی حضور داشتند. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *