RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

اجرای بانکداری سبز در بانک قرض‌الحسنه‌مهر

۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲کد خبر: 230566
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بر اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش موثر آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، مراجعین و متقاضیان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مرتضی اکبری با اشاره بر اهمیت نقش بانکداری الکترونیک در راستای تحقق اصول مشتری مداری بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشتری مداری و با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات این بانک، شعب خود را با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیکی توسعه می دهد.
وی افزود: ما نخستین بانکی هستیم که در شبکه بانکی کشور با راه اندازی و استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در کنار سایر خدمات مبتنی بر اینترنت مانند: موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و غیره، رفت و آمد های غیر ضروری مشتریان را کاهش و در وقت آنان صرفه جویی می کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: توسعه زمینه های بانکداری الکترونیک با کاهش ترددهای مراجعین، نقش بسزایی در بهبود کیفیت آب و هوا و حفاظت از محیط زیست دارد و این بانک تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل محورهای بانکداری سبز به کار خواهد گرفت.
دکتر اکبری با تاکید بر اهتمام همکاران به امور مشتریان و تسریع در رفع مشکلات آنان اظهارداشت: افزایش پوشش تسهیلات قرض الحسنه برای مردم از اولویت های اصلی این بانک است و نیاز است تا تمامی همکاران در این راستا تلاش کنند.
شایان ذکر است، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *