RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

نقش شبکه‌های اجتماعی در بانکداری آینده

۱۶:۵ - ۱۳۹۶/۸/۸کد خبر: ۲۲۱۵۶۱
ایستانیوز:قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ عالی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه های مختلف گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم. 
شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم. 
وی در پایان افزود: مخاطب بانکداری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *