RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تعداد بیمه شدگان رسانه به ۱۶ هزار نفر رسید

۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۸/۶کد خبر: 221370
ایستانیوز:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان رسانه از ۵ هزار نفر به ۱۶ هزار نفر رسیده است، از نهایی شدن لایحه تبلیغات در رسانه ها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید عباس صالحی صبح امروز (شنبه) و در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مصلی تهران در حال برگزاری است، گفت: از ۱۵ هزار مجوز بیش از ۵۰ درصد در دولت یازدهم صادر شد که حاکی از نگاه توسعه رسانه و فضای باز برای تبادل افکار دارد.
 
وزیر ارشاد با بیان اینکه، از این تعداد سهم جنسیتی افزایش یافت ، اظهار داشت: ۷ درصد زنان مدیر مسئول در پایان ۱۳ درصد و توسعه سایت های برخط از ۲۰۰ در دوازدهم به ۸۰۰ رسید.
 
وی افزود: در حوزه حمایتی، توان دولت برای حمایت از رسانه ها محدود بود ولی با وجود محدودیت توان اقتصادی، بیمه‌شدگان رسانه از ۵ هزار به ۱۶ هزار نفر رسید.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این دولت نظام حمایتی شفافیت پیدا کرد و گام‌های رو به جلویی برداشته شد، افزود: در حوزه قوانین و مقررات رتبه بندی مطبوعات با مشارکت صنف مطبوعات به اجرا در آمد.
 
صالحی گفت: لایحه تبلیغات بازرگانی و قانون مطبوعات مراحل نهایی خود را طی می کند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جشن ملی مطبوعات است و رسانه ها در یک صف قرار می گیرند تا درددل ها و مشکلات را واگویه کنند؛ درد مردم را بشنوند و با آن ها رو در رو شوند.
 
وی اظهار داشت: رسانه بُعد مهم امنیت ملی است، همانگونه که جامعه بی سلاح و در معرض تهدید است جامعه با رسانه کم اعتماد هم در معرض تهدید است جامعه ای که خبرهای دقیقش را از بیرون تامین کند نا امن است؛ جامعه  ای که نتواند به خبرهایش در سرعت و دقت تکیه کند نا امن است.
 
صالحی تصریح کرد: رسانه های حرفه ای می توانند با منبعیت خبرهای مطمین برای رسانه جایگاه تعریف کنند و امروز این تهدید است که مرجعیت خبرهای حرفه ای در معرض رسانه های غیر حرفه ای است.
 
وزیر ارشاد ادامه داد: رسانه را  به عنوان رکن سوم امنیت ملی  باید جدی گرفت؛ نمی گوییم به اندازه بنیه نظامی به رسانه توجه شود جامعه رسانه بی سلاح است و ریشه رسانه حرفه ای مکتوب و تصویری باید حفظ شود.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت بیش از گذشته می تواند به محدود کردن رسانه های دولتی اهتمام کند، رسانه ها باید به سمت خصوصی شدن پیش بروند.
 
به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روزجمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.
 
 آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح امروز (شنبه ششم آبان ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
 
در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.
در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.
 
در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *