RSS
امروز جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد

مبلغ وام اجاره مسکن اعلام شد

هشدار؛ مراقب مسدود شدن تترهای خود باشید

جدول پرداخت مقرری بیمه بیکاری تغییر کرد

مقصر کیست؟ / بانک مرکزی کجای بازی قرار دارد؟

مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد

مبلغ دیه اعضای بدن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اصلاح «بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳» تصویب شد

فروش ارز صادراتی اشخاص به قیمت توافقی

در سایپا؛

خودروی پلت‌فرم SP۱۰۰ به تولید رسید

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۷/۲کد خبر: 213304
ایستانیوز:طبق اعلام سایپا مدیر پروژه طراحی و ساخت پلت فرم SP۱۰۰ اظهار کرد: مونتاژ بدنه این خودرو پس از آماده سازی سالن جهت تولید ۶۰ بدنه برنامه ریزی شد که پس از آماده سازی و صحه گذاری ۱۰۹ فیکسچر، عملیاتی شدن آنها توسط تیم کارشناسی مورد تایید قرار گرفت و نهایتا تولید بدنه پس از تست گان های جوشکاری و دستیابی به اهداف کیفی تعریف شده در حوزه های ابعادی (شاخص کیفی) و استحکام جوش (براساس تست تخریب) صورت گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی(ایستانیوز)و به نقل از ایسنا، فرهنگ ذبیحیان اظهار کرد: ۲۰ دستگاه بدنه و چهار دستگاه خودروی کامل بر روی پلت‌فرم SP۱۰۰ تولید شده است.
 
وی ادامه داد: ساخت نمونه های اولیه این خودرو با هدف صحه گذاری طراحی و انجام آزمون های مختلف خودرویی قبل از مرحله تجاری سازی صورت گرفته است.
 
قائم مقام مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و مدیر پروژه طراحی و ساخت پلت‌فرم SP۱۰۰ افزود: از جمله این آزمون ها می توان به تست تصادف، کالیبراسیون موتور، کالیبراسیون ایربگ، ارتعاشات عمر و دوام، فرمان پذیری، سیستم خنک کاری، وضعیت چراغها و روشنایی، اندازه گیری درزهای بین دربها، انواع تست های جاده ای، تستهای کمربند، نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه در ساخت و مونتاژ این نمونه ها توجه ویژه ای صورت می گیرد تا هر خودرو براساس تعریف محصول جهت انجام تست ها آماده سازی شود، خاطرنشان کرد: ساخت نمونه های این خودرو در طی مراحل مختلفی شامل ساخت قطعات بدنه، ساخت فیکسچر های مونتاژ بدنه، آماده سازی خط مونتاژ بدنه، ساخت قطعات تریم، آماده سازی خط مونتاژ تریم، عملیات مونتاژ بدنه و در نهایت مونتاژ قطعات تریم و مکانیک به انجام رسیده است.
 
ذبیحیان ادامه داد: در حوزه قطعات بدنه که شامل ۴۸۰ قطعه است ۱۶۵ قطعه آن توسط مرکز تحقیقات با روش های نمونه سازی طراحی و ساخته شده و مابقی آنها توسط سازه گستر از طریق سازندگان داخلی و شرکت قالبهای بزرگ صنعتی از قالبهای اصلی تامین می شوند و در حوزه قطعات تریم و مکانیک نیز تمامی ۷۳۴ قطعه آن با قالب های اصلی و همکاری سازه گستر، پلاسکوکار و مگاموتور ساخته و تامین شده اند. 
 
طبق اعلام سایپا مدیر پروژه طراحی و ساخت پلت فرم SP۱۰۰ اظهار کرد: مونتاژ بدنه این خودرو پس از آماده سازی سالن جهت تولید ۶۰ بدنه برنامه ریزی شد که پس از آماده سازی و صحه گذاری ۱۰۹ فیکسچر، عملیاتی شدن آنها توسط تیم کارشناسی مورد تایید قرار گرفت و نهایتا تولید بدنه پس از تست گان های جوشکاری و دستیابی به اهداف کیفی تعریف شده در حوزه های ابعادی (شاخص کیفی) و استحکام جوش (براساس تست تخریب) صورت گرفت.
  

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:سایپا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *