RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مهندس فلاح فر:

پست بانک آمادگی تأمین مالی برای تهیه تولیدات اشتغال زایی را دارد

۱۳:۹ - ۱۳۹۶/۶/۲۸کد خبر: 212975
ایستانیوز:پست بانک بعنوان گسترده ترین خرده بانکدارکشور، تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی را با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی بمنظور افزایش ظرفیتهای تولیدی کشور و ایجاد اشتغال با محوریت مناطق محروم را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،   فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید شعب استان مازندران ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به نقش این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT اظهار داشت: در راستای این مهم باید سطح دانش و تخصص خود را جهت شناسائی طرح های دارای توجیه اقتصادی این دو حوزه ارتقاء دهیم تا در ادامه مسیر با درآمدزائی موثر از این محل سطح کیفی و کمی خدمات بانک را در کشور بویژه در مناطق روستائی و کم برخوردار گسترش دهیم.
 
فلاح فر با اشاره به انعقاد قرارداد عاملیت ارزی با صندوق توسعه ملی، افزود: در راستای همکاری های فی مابین این بانک و صندوق توسعه ملی منابع ارزی خوبی از محل صندوق، در قالب خط اعتباری در اختیار این بانک قرار گرفته است که به طرحهای دارای توجیه مالی، اقتصادی و درآمدزائی از جمله صادرات تخصیص خواهد یافت.
وی یکی از دستاوردهای مهم پست بانک ایران در سال جاری را طرح نصب و استقرار ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز (ATM) در سطح کشور بویژه مناطق روستائی و کم برخوردار دانست و افزود: در راستای عملیاتی کردن این طرح به عنوان برنامه‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستگاه های اجرائی مرتبط با حوزه ICT از ظرفیت های این بانک بعنوان گسترده ترین خرده بانکدار کشور جهت کاهش شکاف دیجیتالی و اقتصادی بین شهر و روستا استفاده می کنند.
 
عضو هیأت مدیره با تاکید بر مدیریت مشارکتی بعنوان عامل کلیدی در دستیابی به اهداف و موفقیت سازمان اظهار داشت: باید از جابجائی نیروهای انسانی جهت انتقال تجربیات، دانش و بهره وری استقبال  و با استفاده از مشارکت همکاران در تصمیم گیری در سطوح مختلف همراه با نظارت دقیق بر انجام امور در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی تلاش کرد.
 
وی در پایان با اشاره به ظرفیت های استان مازندران در زمینه کشاورزی، صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و صنعت توریسم عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در بانک استفاده کرده تا بعنوان یک بانک توسعه ای نقش بیشتری در رونق چرخه اقتصاد داخلی و اشتغالزائی در این حوزه ها داشته باشیم.
 
همچنین درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های کامران طیبی مدیر پیشین و معاون جدید استان تجلیل و ابوالقاسم آزرده به‌عنوان مدیر و عبدالرضا جواهری نیز بعنوان معاون جدید شعب استان معرفی شدند.
 
گفتنی است، در این مراسم قاسم تندرو مدیرامور حسابرسی و بازرسی و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکتها پست‌بانک‌ایران، یدالله طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل بوداغی مدیر کل پست، علیرضا خرمیان مدیر شعب بانک صنعت و معدن، معاون اداره کل زیرساخت و مسئولان و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان مازندران حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *