RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد:

ضرورت همکاری همه نهاد ها و دستگاه های اقتصادی در امر تولید

۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۵/۳۰کد خبر: 208891
ایستانیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ایجاد اشتغال برنامه های منسجم و کارشناسی قابل اجرا می طلبد و باید با وزارت خانه های دیگر مشارکت کنیم، تصریح کرد: اشتغال فرایند گسترده ای دارد و باید همه شرکت های دانش بنیان، بخش تعاونی، آنهایی که در رابطه با اصل ۴۴ عمل می کنند، دستگاه های و بنگاه های اقتصادی، نظام بانکی و بازار سرمایه کمک کنند تا شرایط تامین مالی و سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت فراهم شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود کرباسیان، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم، گفت: در سال تولید و اشتغال هستیم و رییس جمهوری هم به این اشاره داشتند که این محور مهم فعالیت دولت در سال جاری است.
 
کرباسیان عنوان کرد: اهداف وزارت اقتصاد و دارایی توسعه زمینه های مختلف شامل اجرای اصل 44، مالیات، خصوصی سازی، بازارسرمایه و همکاری با نظام بانکی و نیز جذب سرمایه گذری خارجی است اما محور اصلی ما تولید اشتغال است.
 
وی به همدلی در دولت اشاره کرد و گفت: باید با همکاری وزارت خانه های دیگر بتوانیم به این هدف برسیم. هدفی که از طرف رییس جمهوری تعیین شده است و برای تحقق این امر از ظرفیت های تمام سازمان های مرتبط به این وزارت خانه را به کار بگیریم.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ایجاد اشتغال برنامه های منسجم و کارشناسی قابل اجرا می طلبد و باید با وزارت خانه های دیگر مشارکت کنیم، تصریح کرد: اشتغال فرایند گسترده ای دارد و باید همه شرکت های دانش بنیان، بخش تعاونی، آنهایی که در رابطه با اصل 44 عمل می کنند، دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی، نظام بانکی و بازار سرمایه کمک کنند تا شرایط  تامین مالی و سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت فراهم شود.
 
وی همچنین در پیامی که در شبکه پیام رسان وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شده است، از نمایندگان خانه ملت قدردانی کرد و نوشت: امروز به تدبیر رییس جمهوری محترم و با اعتماد نمایندگان ملت، عهده دار مسولیت سنگین و حساس اداره وزارت امور اقتصاد و دارایی شده‌ام. امیدوارم در سایه لطف خداوند متعال و همکاری و همفکری نمایندگان ملت بتوانم آنچنان که در شأن مردم عزیز ایران است، این وظیفه را به درستی به انجام برسانم. رای اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار امانتی است سنگین که بر دوش بنده قرار گرفته است و خود را به حراست و پاسداری از آن موظف می دانم.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آورده است: به یقیق می دانم همکاری صمیمانه و همدلانه شما نمایندگان ملت برای اجرای برنامه های ارایه شده در چهارچوب سیاست های کلی نظام و ذیل گفتمان اقتصاد مقاومتی می تواند مسیر توسعه و پیشرفت اقتصاد این سرزمین را هموار سازد و به طور قطع این طی طریق بدون مساعدت همکاران دلسوزی چون شما ممکن و مقدور نیست.
 
وی همچنین از تذکرها، ارشادها و حمایت های نمایندگان، هیات رییسه و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، تشکل ها، مجامع و فعالان بخش خصوصی و چهره های علمی و دانشگاهی و همچنین حمایت ها و همراهی های اصحاب رسانه سپاسگزاری کرده است.
 
یادآور می شود مسعود کرباسیان روز گذشته با کسب 240 رای موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی به دولت دوازدهم راه یافت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *