RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی خبر داد

منتظر ۲ محصول جدید بانک ملی باشید

۱۰:۶ - ۱۳۹۶/۵/۲۶کد خبر: 207591
ایستانیوز:معاون فناوری بانک ملی ایران اعلام کرد: از چند روز آینده شاهد محصولات جدید این بانک از جمله کیوسک، VTM و CRS با قابلیت های قابل قبول و نوآورانه خواهیم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود خاتونی در همایش بررسی امور انفورماتیکی بانک ملی ایران که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان این مطالب گفت: این بانک با همه توان برای تحقق اهداف تعیین شده در بخش فناوری اطلاعات تلاش می کند.
وی با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک و دیجیتال در سطح جهان گفت: در بانکداری الکترونیک، ایجاد فضایی امن و مناسب برای دریافت خدمات غیر حضوری توسط مشتریان اهمیت فراوانی دارد. براساس تحقیقات EFMA( اتحادیه مدیریت مالی اروپا ) ۸۰ درصد از بانک های جهان تا سال ۲۰۱۸ مستقر سازی شعبه های مجازی را اجرایی می کنند. راه اندازی این راهکار توسط یکی از بانک های اصلی کشور نشان دهنده آن است که مشتریان مجازی درحال تبدیل شدن به مشتریان استاندارد بانک ها هستند. بر همین اساس بانک ملی ایران بازنگری وبازآفرینی واحدهای فیزیکی خود را به صورت مستمر وجدی در دستور کار قرارداده است.
معاون فناوری بانک ملی ایران در ادامه اعلام کرد: پس از یک سال تلاش مستمر از چند روز آینده شاهد محصولات جدید این بانک ازجمله کیوسک، VTM و CRS با قابلیت های قابل قبول و نوآورانه خواهیم بود که ضمن استقرار در شهاب ملی و ارتقا سطح کیفی این بخش، در سایر امکان نیز ارائه سرویس ونصب وراه اندازی امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: ارتقا سطح کمی وکیفی سرویس های بام وشبکه های اجتماعی مرتبط با بانک ملی مورد تاکید است.
در ادامه این همایش حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی گفت: امروزه بانکداری الکترونیک جایگاه ویژه در نظام بانکی یافته و تحقق اهداف محوری این بخش برای توسعه بانکداری حائز اهمیت فراوان است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *