RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

داود کریمی:

لازمه ارتقاء کارکنان، جابجائی آنها در مسئولیت های متفاوت است

۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۳کد خبر: 207359
ایستانیوز: داود کریمی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی پست بانک ایران در مراسم معارفه بهروز جعفرخانی به سمت سرپرست جدید معاونت مدیریت شعب منطقه دو تهران گفت: لازمه ارتقا مسیر شغلی و پویایی کارکنان، جابجائی نیروهای انسانی بمنظور بهره مندی از ظرفیت ها، دانش و تخصص و هم افزائی آنان در مسئولیتهای متفاوت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ سرمایه انسانی ارزشی و کارآمد در بانک؛ اخلاق گرائی، سلامت اداری و مسئولیت گرایی را لازمه کارآئی و ارتقاء ظرفیت های بانک در خدمات رسانی به هموطنان دانست.
وی ریسک پذیری و جسارت در تصمیم گیری در چارچوب قوانین و مقررات بانکی را در سودآوری و بازیابی شعب لازم دانست و ضمن ارائه رهنمودهای موثر در این خصوص گفت: باید با برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی همگام با علم روز و بهره مندی از تجارب و تخصص اساتید برجسته از بروز خلاهای احتمالی در هر حوزه جلوگیری کنیم.
کریمی در ادامه افزود: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICTو IT کشور و گسترده ترین خرده بانکدار روستائی،‌ همواره تلاش می‌کند به فعالان این حوزه‌ها و کسب‌ و کارهای خرد و متوسط SME)ها( بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی،‌ کشاورزی، خدماتی به ویژه در روستاها و مناطق ‌محروم و مرزی کشور و همچنین فعالان حوزه IT و شرکت های دانش‌بنیان کمک نماید که این مهم با شناسایی نیازهای مشتریان در راستای خلق سروسیهای جدید و اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی بیش از پیش امکان پذیر خواهد بود.
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی بانک لازمه رشد سازمانی را بهبود بهره وری دانست و آموزش، استفاده موثر از ظرفیت ها و زیرساختهای موجود و صرفه جویی بهینه را در بهبود بهره وری و عملکرد ضروری دانست.
وی در پایان گفت: مفتخریم که از لحاظ سلامت اداری، پست بانک در رتبه قابل قبولی در نظام بانکی کشور قرار دارد و در ادامه بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعب و افزایش خدمات تاکید نمود.
سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این جلسه جابجائی را جزو تکالیف موکد در نظام اداری و حوزه های مالی و بانکی دانست و بر حفظ ارزش های سازمانی، اسرار سازمانی و شأن نیروهای انسانی تاکید کرد.
وی با اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح استقرار و نصب 1000دستگاه خودپرداز در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار را جزو افتخارات بانک دانست و سودآوری و افزایش سرمایه را موجب بالندگی بانک برشمرد.
همچنین محمود یوسفی مدیر شعب منطقه دو تهران در ادامه این جلسه جابجائی نیروهای انسانی را تکلیف و وظیفه مسئولان دانست و این مهم را در راستای بهره مندی از تجارب، تخصص و پویائی آنان در ارتقاء عملکرد حوزه های دیگر عنوان کرد.
گفتنی است: در پایان این مراسم حکم انتصاب بهروز جعفرخانی به وی اعطا و با اهداء لوح از زحمات علی جعفرپور قدردانی به عمل آمد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *