RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

دکتر ربیعی در خصوص بحران صندوق های بازنشستگی با دقت و درایت عمل کرده است

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۵/۱۵کد خبر: ۲۰۶۷۲۳
ایستانیوز:نماینده لردگان با تاکید بر اینکه دکتر علی ربیعی تاکنون در خصوص بحران صندوق های بازنشستگی با دقت و درایت عمل کرده است، گفت: خوشبختانه صندوق های بازنشستگی مورد بررسی وزیر کار بوده است اما انتظار داریم که این روند در دولت دوازدهم متوقف نشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نماینده لردگان با تاکید بر اینکه قبل از نظر دادن در مورد کابینه دوازدهم، باید عملکرد کابینه یازدهم را مورد بررسی قرار دهیم، گفت: ابتدا باید ببینیم که در این مدت جایگاه ایران تا چه اندازه رشد داشته که متاسفانه در بسیاری از شاخص های اقتصادی رشد خوبی نداشته ایم.
محمد خالدی با تاکید بر اینکه تورم، بیکاری، ارزش افزوده، صادرات، واردات و درآمد سرانه مردم از جمله گزینه هایی است که می توان در تعیین عملکرد دولت گذشته مورد بررسی قرار داد، گفت: همه این موارد شاخصه هایی است که باید دیده شود.
وی با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: بی شک مقیاس ما برای تعیین شرایط، دولت گذشته است که امروزه توانسته ایم جایگاه خوبی در خصوص بسیاری از شاخصای اقتصادی داشته باشیم اما فراموش نکنیم که هنوز با استانداردهای بین المللی فاصله داریم.
وی با یادآوری اینکه در دولت گذشته نفت را بشکه ای ١٤٠ دلار فروختیم اما اکنون نفت را ٤٠ دلار می فروشیم، گفت: عملکرد اقتصادی دولت یازدهم قابل قبول است اما با یک شیب تند باید به سوی بهبود گام برداریم.
خالدی گفت: این همه بحران که در صندوق های بیمه ای شاهد هستیم اگر کنترل نشود، به یک بحران در کلان آینده کشور تبدیل خواهد شد که البته نگران کننده است.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون وزیر کار توانسته است پاسخ های خوبی به سئوالات نمایندگان مجلس بدهد و مجلس از عملکرد وزیر کار قانع شده است، گفت: حتی سئوالی که در خصوص صندوق بازنشستگی فولاد مطرح شده بود، ربطی به وزیر کار نداشت اما دیدیم که علی ربیعی با صبوری به مجلس آمد و پاسخ هایی داد که نمایندگان قانع شدند و سعی داشتند که این مشکل حل شود.
وی با انتقاد از سیستم دیوان سالاری گفت: برای مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است که چه کسی می خواهد وزیر بشود. باید بپذیریم که در کشورمان سیستم کار نمی کند بلکه نظر وزیر است که در خصوص یک مساله حساسیت داشته باشد یا بی تفاوت بشود.
خالدی با تاکید بر اینکه با آمدن و رفتن یک وزیر، سیاست وزارتخانه ها تغییر می کند، گفت: اکنون عده ای تاکید دارند که عملکرد وزیر بهداشت خوب بوده است اما هیچ کس این نکته را یادآور نمی شود که بودجه خوبی هم به قاضی زاده هاشمی داده اند اما سوال اینجاست که در رابطه با خواسته هایی که از وزارت کار مطرح می شود، آیا بودجه خوبی به وزارتخانه گسترده زیر مجموعه دکتر ربیعی داده اند؟
وی عملکرد دکتر ربیعی را خوب توصیف کرد و گفت: با وجود تمام این موارد، باید به مشکلات نیز نیم نگاهی داشته باشیم و انتظار داشته باشیم که چنانچه دکتر ربیعی بار دیگر بر وزارت کار حضور داشت، مشکلات این وزارتخانه را رفع کند و البته مجلس نیز باید بودجه لازم را در اختیار دکتر ربیعی قرار دهد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *