RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

سهولت در پاسخگویی دلیل اصلی ایجاد شعبه ٣٣ تأمین اجتماعی

۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۴/۲کد خبر: 200678
ایستانیوز:مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: دلیل اصلی ایجاد شعبه ٣٣ تأمین اجتماعی تهران بعد از ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف، سهولت در امر پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ناهید حیدری با بیان اینکه شعبه ٢٨ جزء پر ازدحام ترین شعب تهران محسوب می شد، اظهار داشت: این شعبه ١٨٠ هزار بیمه شده اصلی دارد در حالی که حد استاندارد شعب تیپ یک ممتاز ٤٥ هزار نفر است.
 
وی افزود: بنا به درخواست کارفرمایان و بیمه شدگان این شعبه و به منظور کاهش بار مراجعه کنندگان و سهولت در انجام امور بیمه شدگان نسبت به طرح موضوع با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اقدام و پس از موافقت با این طرح، مجوز انتزاع شعبه ٣٣ از ٢٨ صادر شد.
 
وی ادامه داد: به منظور اجرایی کردن این امر و ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان، شعبه ٢٨ به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشریح کرد: قسمت شمالی که بالای بزرگراه حکیم واقع شده است به عنوان شعبه ٢٨ و قسمت پایین بزرگراه به عنوان شعبه ٣٣ تقسیم بندی شد.
 
وی گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده و تجارب ایجاد شعب تازه تأسیس، برای به حداقل رساندن مشکلات و انتقال پرونده ها نسبت به ایجاد کارگروه هایی متشکل از معاونت بیمه ای و روسای ادارات درآمد، فنی، مستمری، فن آوری اطلاعات و بازرسی به همراه روسای شعب ٢٨ و ٣٣ اقدام نمودیم.
 
حیدری تصریح کرد: انتقال پرونده ها طی چند مرحله و در بسته بندی های خاص انجام گرفت.
 
وی با بیان اینکه برای رفاه حال کارفرمایان، رمز عبور پرداخت لیست های الکترونیک آنان تغییری نداشته است، گفت: کارفرمایان محترم با همان رمز قبلی خود و بدون نیاز به رمز جدید می توانند برای پرداخت لیست های حق بیمه اقدام نمایند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: انتقال پرونده های بیمه شدگان از شعبه ٢٨ به ٣٣ از ٢ طریق درج کد شعبه جدید در لیست های اینترنتی به کارفرمایان و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی به آنان انجام گرفته است.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، ادامه داد: در شعبه ٢٨ نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی مبنی بر انتقال بخشی از پرونده های بیمه شدگان این شعبه به شعبه جدید ٣٣ اقدامات لازم را انجام دادند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *