RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی ایران اعلام کرد؛

چتر بیمه‌های بین المللی بر سر کشتی‌های ایرانی

۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۳/۲۴کد خبر: 200126
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت حمل فله‌ای کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیت پوشش بیمه ای بین‌المللی برای کشتی‌های ایرانی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از صدا و سیما، علی اکبر غنجی با اشاره به اینکه کشتی های ایرانی از پوشش کامل بیمه های بین المللی برخوردار هستند، افزود: بیمه در توسعه حمل و نقل دریایی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ناوگان مجهز کانتینری و فله ای در دوران جنگ و تحریم همیشه در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بوده است.
 
مدیرعامل شرکت حمل فله ای کشتیرانی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه حمل و نقل دریایی ارزان ترین حمل و نقل در جهان است، گفت: در حال حاضر افزون بر ۹۰ درصد حمل و نقل کالای دنیا از طریق دریا انجام می شود.
 
وی همچنین «ارزانی» و «امنیت» را دو ویژگی مهم حمل و نقل دریایی برشمرد و افزود: در کنار این دو مولفه می توان صرفه اقتصادی، شغل آفرینی، پویایی چرخ صنعت داخلی، تربیت نیروی انسانی کارآمد و غیره را به مزیت های این صنعت افزود.
 
غنجی در ادامه سهم حمل ونقل دریایی را در تجارت بین المللی افزون بر ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: حمل ونقل دریایی نسبت به سیستم های حمل ونقل زمینی وهوایی ارزان تر است.
 
وی با بیان اینکه حمل و نقل از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادی است، گفت: آثار اقتصادی حمل و نقل را می توان در رابطه با همه فعالیت های اقتصادی مثل صنایع کشاورزی، خدمات و ... برشمرد.
 
مدیرعامل شرکت حمل فله ای کشتیرانی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نخستین محموله صادراتی گندم ایران به حجم بیش از ۳۰ هزار تن به عمان اشاره کرد و افزود: این محموله پس از بارگیری در بندر امام با ناوگان شرکت حمل فله کشتیرانی به این کشور ارسال شد.
 
وی یادآور شد: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر گندم آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشور از طریق دریا را دارد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه، کشتی رانی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *