RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"

کمپین جدید بانک شهر رونمایی شد

۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۳/۶کد خبر: 199036
ایستانیوز:بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،بر این اساس، این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.
آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.
در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *