RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر خبر داد

میزبانی شایسته بانکداران شهر از علاقمندان کتاب

۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۳کد خبر: 197108
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ارائه به روزترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب گفت: توزیع مناسب بن کارت ها و ارائه بهترین خدمات بانکی، دلایل رضایتمندی بازدیدکنندگان بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، غلامحسین تابش فر با بیان اینکه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب توانست برای دومین بار در نمایشگاه کتاب پایتخت به هموطنان خدمت رسانی کند، گفت: خوشبختانه با نظرسنجی که انجام شد، در نمایشگاه سی ام رضایتمندی بیش از 98 درصد علاقمندان از خدمات بانک شهر کسب شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره شاهد افزایش بازدیدکنندگان و افزایش خرید کتاب بودیم، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بن کارت‌های نمایشگاه نیز به موقع در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
تابش فر با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر با تمام توان و با ارایه به روزترین خدمات بانکی در طول زمان نمایشگاه به ارائه خدمات می پرداختند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 75 دستگاه خودپرداز، بیش از 65 دستگاه وب کیوسک، 12 پیشخوان شهرنت ثابت و سیار و 2 دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دسترسی شهروندان بازدیدکننده نمایشگاه راه اندازی شده بود.  
وی تصریح کرد: باتلاش مدیرعامل بانک شهر و توان کارکنان جوان و نخبه این بانک، امسال برای نخستین بار سرویس  NFC  در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت و متقاضیان توانستند به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب کنند.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف کشور از نمایشگاه  سی ام گفت: فضای مناسب مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و همچنین ارایه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان، موجب استقبال گسترده از این دوره نمایشگاه شد.
تابش فر در ادامه با اشاره به پیشگامی این بانک در توجه به حوزه های فرهنگی و  اجتماعی کشور، افزود: معتقد هستیم باید تمامی دستگاه ها به این قضیه همت گمارند، زیرا راه پیشرفت و تعالی کشور در توجه به این موضوع است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *