RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نشست مشترک بانک ایران زمین و بیمه آرمان

۱۲:۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰کد خبر: 186576
ایستانیوز:در نشست مشترک مسئولان شعبه بانک ایران زمین و بیمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانک و بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، این دیدار که به میزبانی محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در محل ساختمان بانک ایران زمین صورت گرفت، میلانی زاده مدیریت شعب بیمه آرمان استان اصفهان به تشریح اهداف بیمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بیمه گذاران براصول نیازها و خواسته های مشتریان استوار نموده ایم که این رابطه باعث شده است محصولات بیمه ای جدید مانند: بیمه تکافل، زندگی و سرمایه آتیه و انواع دیگر بیمه را در برنامه خود بگنجانیم و در شبکه ای با ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور ارائه دهنده انواع بیمه باشیم. و با نو آوری و تنوع محصول و طراحی بیمه های جدید متناسب با بازار آمادگی داریم با ارگانهای مختلف همکاری سازنده داشته باشیم.
محمدرضا سبزواری در ادامه با بیان اینکه مشتری مداری از اصول اولیه بازار کسب و کار است افزود: بانک و بیمه دارای شباهت های بسیاری هستند و بسط و توسعه مدیریت ریسک در کلیه وجوه سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت مطلوب بازدهی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و زمینه ساز پویایی سازمان ها می گردد.
وی در ادامه با تشریح خدمات متفاوت بانک ایران زمین، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را یکی از عوامل اصلی اعتماد مشتریان و نقطه عطفی برای سود آوری دانست. و در پایان جلسه در خصوص مسائل بانک و بیمه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *