RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

گزارش عملکرد ۱۱ ماهه نشان داد:

سهم بالای حق بیمه های زندگی در وتعاون

۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۸کد خبر: 361051
ایستانیوز: شرکت بیمه تعاون گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان بهمن ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس این شرکت بیمه خصوصی در ۱۱ ماهه، ۲۳.۳۳۸ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بیمه تعاون که با نماد وتعاون در بازار سرمایه کشور فعال است و مجوز افزایش 7.000 میلیارد ریالی سرمایه را نیز از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرده، در 11 ماهه سال جاری، 12.731 میلیارد ریال به بیمه شدگان خود خسارت پرداخت کرده است.
 
بر این اساس، وتعاون با تصویب مجمع فوق العاده که قرار است روز 12 اسفندماه برگزار شود، 131.973 میلیارد ریال از محل سایر اندوخته ها و 6.868 میلیارد ریال هم از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، افزایش سرمایه خواهد داد تا با افزایش 7.000 میلیارد ریالی، سرمایه این شرکت بیمه خصوصی به 12.000 میلیارد ریال افزایش یابد.
 
بیمه تعاون در 11 ماهه سال جاری، 9.271 میلیارد ریال بیمه نامه شخص ثالث صادر کرده که این تعداد بیمه نامه 40 درصد از کل بیمه نامه های صادره این شرکت را تشکیل می شود. پس از ثالث اجباری هم رشته زندگی اندوخته دار و درمان در جایگاه های دوم و سوم از نظر تولید حق بیمه قرار گرفته اند.
 
وتعاون در این مدت، 3.662 میلیارد ریال معادل 16 درصد در رشته زندگی غیراندوخته دار  و 2.873 میلیارد ریال هم معادل 12 درصد از کل پورتفوی تولیدی، در رشته درمان بیمه نامه صادر کرده است.
 
رشته های مسوولیت، حوادث سرنشین و بدنه اتومبیل هم به ترتیب 7 درصد، 6 درصد و 6 درصد از کل حق بیمه تولیدی بیمه تعاون را در 11 ماهه به خود اختصاص داده اند.
 
حق بیمه تولیدی در رشته بیمه مسوولیت در این مدت 1.609 میلیارد ریال، ریال و در رشته حوادث سرنشین 1.516 میلیارد ریال و در رشته بدنه 1.303 میلیارد ریال گزارش شده است.
 
بر اساس این گزارش، در بخش خسارت نیز رشته درمان رتبه نخست را با4.271 میلیارد ریال خسارت از آن خود کرده که 34 درصد کل خسارت های پرداختی وتعاون از ابتدای سال تا پایان یازدهمین ماه سال است.
 
پس از رشته درمان، ثالث اجباری با 25 درصد معادل 3.166 میلیارد ریال و زندگی اندوخته دار با 19 درصد معادل 2.464 پرداخت خسارت، در رتبه های دوم و سوم از این لحاظ قرار گرفته اند.
 
بیمه تعاون در رشته های بدنه، مسوولیت و حوادث سرنشین نیز به ترتیب، 8 درصد، 4 درصد و یک درصد از کل خسارت های 11 ماهه را پرداخت کرده است.
 
گزارش منتشرشده روی سامانه کدال سازمان بورس نشان می دهد که بیمه تعاون در بهمن ماه 2.618 میلیارد ریال بیمه نامه فروخته و در مقابل 1.804 میلیارد ریال به بیمه شدگان خود خسارت داده است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *