RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

صندوق اونیکس، به فرابورس می‌آید

۱۰:۵ - ۱۴۰۲/۵/۱۷کد خبر: 353720
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا گفت: تامین سرمایه کیمیا با هدف ایجاد فرصت برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری امن و کم ریسک دارند، صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیمیا را با سقف ارزش هزار میلیارد تومان تاسیس کرد و امروز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۲مجوز پذیره‌نویسی این صندوق از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مهرداد فرح آبادی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا از صدور مجوز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیمیا از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: صیانت از دارایی سرمایه‌گذاران بورسی، رسالت همه مدیران، تصمیم‌گیران و فعالان بازارسرمایه است و بزرگترین چالش تحقق این امر، نحوه کنترل ریسک‌های سرمایه‌گذاری است.
 
او با بیان اینکه بهترین راهکار کنترل ریسک در بازار سرمایه، تسهیل دسترسی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این ابراز مهم مالی است، افزود: صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی تخصصی تحت نظارت سازمان بورس هستند که زیر نظر مدیران حرفه‌ای و در چارچوب قوانین و مقرارت سختگیرانه فعالیت می‌کنند.
 
مهرداد فرح آبادی افزود: مدیران حرفه‌ای فعال در صندوق‌ها به خوبی آگاه هستند که در چه زمانی و در چه صنایعی سرمایه‌گذاری کنند و می‌توانند مسیر و روند بازار را به خوبی پیش‌بینی کنند؛ به نحوی که بعضی از صندوق‌ها بیش از شاخص کل بازدهی داشته‌اند.
 
مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا با اشاره به اینکه یکی از کم‌ریسک‌ترین ابزارهای مالی بازارسرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است، گفت: بر اساس رسالتی که هیات مدیره تامین سرمایه کیمیا برای خود تعریف کرده، راه‌اندازی انواع صندوق‌های سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد و در گام نخست، تامین سرمایه کیمیا با هدف ایجاد فرصت برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری امن و کم ریسک دارند، صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیمیا را با سقف ارزش هزار میلیارد تومان تاسیس کرد و امروز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۲مجوز پذیره‌نویسی این صندوق از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
 
فرح آبادی با اشاره به آغاز پذیره‌نویسی این صندوق طی دو هفته آینده افزود: جزییات ساز و کار این صندوق با نماد "اونیکس" طی چند روز آینده در نشست خبری به اطلاع آحاد جامعه می‌رسد.
 
یاد آور می شود صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت کیمیا با نماد اونیکس، تحت مدیریت شرکت تأمین سرمایۀ کیمیا در تاریخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۲ با شمارۀ ثبت ۵۵۸۴۹ نزد ادارۀ ثبت شرکت‌ها و در تاریخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۲ با شمارۀ ۱۲۱۵۹ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با سرمایۀ اولیۀ هزار میلیارد تومان ثبت شده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *