RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مدیر عامل در اولین نشست هم اندیشی با شبکه فروش سراسر کشور:

مشتری مداری از اصول بنیادی کسب و کار بیمه دی است

۱۴:۹ - ۱۴۰۲/۴/۲۶کد خبر: 353371
ایستانیوز: مدیر عامل بیمه دی در اولین نشست هم اندیشی با شبکه فروش سراسر کشور از شبکه های فروش به عنوان پرچمداران پیشرو شرکت نام برد و مشتری مداری، پاسخگویی، احترام به مشتری و حرفه ای گری از اصول بنیادی کسب و کار بیمه بر شمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مدیر عامل بیمه دی، در ابتدای این نشست که  با حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از نمایندگان و شعب سراسر کشور و بصورت حضوری و برخط برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها به عنوان اولین نقطه برخورد مشتری با شرکت‌های بیمه‌ای هستند، بیان داشت: شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به بیمه ها دارند و می‌توانند در ماندگاری تجربه‌ی خوشایند در ذهن مشتریان، نقش به سزایی ایفا کنند.
 
طاهر موهبتی در ادامه با  بیان اینکه شبکه های فروش پرچمداران پیشرو شرکت هستند بر حل مشکلات و مسائل متعدد آنها تاکید کرد و به مباحث مرتبط با شبکه فروش به ضرورت ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به این شبکه پرداختوی همچنین با تاکید بر موضوع آموزش، برخی چالش‌ها  را  مربوط به جذب نمایندگان غیرمتخصص دانست و افزود: در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند؛ از این رو نباید صرفا به دنبال اخذ پرتفوی باشیم  مهم تر از همه این موارد ارتقای کمی وکیفی فروش در بیمه های فروخته شده است.مدیر عامل بیمه دی در ادامه با اشاره به اینکه در این جلسه به عنوان اولین نشست صرفا به بیان استراتژی و اهداف کلی می پردازیم و در جلسات آتی به بررسی اقدامات و عملکرد نیز خواهیم پرداخت؛ گفت: ما شعب را بر اساس نمایندگان تحلیل می کنیم پس هر چه نمایندگان شعب منسجم و پر قدرت تر ظاهر شوند شعب هم قوی تر تحلیل می شوند.
 
موهبتی با تأکید بر نقش حمایتی شرکت‌ از نمایندگان اظهار داشت؛ باید به خاطر بسپاریم که شعب نه تنها رقیب نمایندگان محسوب نمی شوند، بلکه با ایفای نقش تسهیل‌گر می توانند حامی آنها باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت کنند.وی در بخش دیگری از سخنانش از تصویب مدل تسهیلات ثابت و متغیر در هیئت مدیره شرکت خبر داد و افزود: در این مدل نمایندگان امکان دریافت تسهیلات متفاوتی مثل وام ضروری، وام خرید دفتر، سهام ترجیحی بیمه نامه شخص ثالث و تخفیف دردیون شخص ثالث و همچنین مشوق هایی در فروش متصل به عملکرد خواهند داشت.
 
مدیر عامل بیمه دی ضمن تاکید بر  بحث های منابع انسانی و موضوعات معیشتی، ازمدیران ستادی خواست  مباحث پشتیبانی از نمایندگان را به گونه ای پیگیری کنند که کوچکترین خللی برای  ارائه خدمت نداشته باشندوی موضوع تبلیغات و ارائه بسته های حمایتی به شبکه های فروش را هم بسیار مهم ارزیابی  و بر ضرورت رشد چشمگیر سهم از فروش در رشته های خاص مثل بیمه های زندگی تاکید کرد.
 
موهبتی با بیان این که؛ جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است، گفت؛ عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌توانند کمک زیادی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ های فروش داشته باشند.
 
مدیر عامل بیمه دی در پایان با  اظهار امیدواری از اینکه شبکه فروش بتواند سهم خوبی از پرتفوی بیمه داشته باشد خاطر نشان کرد:اعطاء اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت خواهد شدبنا براین گزارش، بخشی از زمان اولین نشست هم اندیشی به ارائه توضیحات آموزشی از سوی استاد وظیفه دوست رییس انجمن بازاریابی ایران اختصاص یافت.در این نشست نماینده شعب، منتخبین نمایندگان سراسر کشور و رییس شورای هماهنگی انجمن های صنفی نمایندگان کشور نسبت به بیان دیدگاه ها، چالش ها و پیشنهادات خود اقدام نمودند که از سوی مدیر عامل شرکت بیمه دی دستورات لازم به مدیران ستادی شرکت برای رسیدگی به نظرات و درخواست های آنان داده شد، مقرر شد این نشست ها به صورت فصلی برگزار شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *