RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز

۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۳/۳۱کد خبر: 351902
ایستانیوز: شرکت بیمه البرز موفق به تمدید سه گواهینامه " ISO ۹۰۰۱"، " ISO ۱۰۰۰۲" ، "ISO ۱۰۰۰۴" و دریافت گواهینامه " ISO۳۱۰۰۰" شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این شرکت در سال جاری میلادی توانست علاوه بر اخذ گواهینامه " ایزو 31000" که مربوط به مدیریت ریسک است، دو گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را که به ترتیب مربوط به استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت و ارزیابی رضایت مشتریان است، برای چندمین بار تمدید کند.
 
همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو 9001 خود را که سالهاست دریافت کرده است را مجددا تمدید کند.
 
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظام‌‌مند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانسته گواهینامه‌های  ایزو 10004 و ایزو 10002 را تمدید کند.
 
یادآور می شود موفق ترین سازمان‌های دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگی‌هایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بین المللی ایزو قرار می‌دهند و سازمان‌هایی که موفق به اخذ این گواهینامه‌های بین‌المللی می‌شوند، سازمان‌های مشتری مداری محسوب می شوند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *