RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مدیرعامل بیمه البرز در جمع نمایندگان فروش استان های تهران و البرز:

بیمه البرز پیشگام در توسعه بیمه های زندگی است

۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۳/۲۶کد خبر: 351777
ایستانیوز: مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز در همایش آموزشی طرح شوکا که با حضور روسای شعب، نمایندگان فروش و کارگزاران دو استان تهران و البرز این شرکت برگزار شد، گفت: شبکه فروش پرتلاش و توانمند بیمه البرز می تواند به عنوان بازوی اجرایی و خط مقدم فروش در نقش آفرینی جدید بیمه البرز که همانا توسعه فروش بیمه های زندگی است، خودرا به معنای واقعی به مرحله ظهور برساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، موسی رضایی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیندهای بیمه گری گفت: بیمه البرز برند معتبر، خوشنام و معتبری است و تمایزهای زیادی به لحاظ سرمایه، دانش فنی  و استفاده از فناوری اطلاعات دارد که امید است با هوشمندسازی شرکت تا پایان سال جاری به این برتری ها افزوده شود و بیش از گذشته در صنعت بیمه کشور بدرخشد.
 
وی کوتاه مدت بودن بیمه نامه شوکا و بهره مندی بیمه گزار از تسهیلات قرض الحسنه برای خرید این بیمه نامه را از مزایای طرح شوکا نام برد و خبر داد: برای نمایندگان فروشی که در عرضه طرح شوکا خلاقیت داشته و موفق عمل کنند طرح های تشویقی زیادی در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که توسعه فروش بیمه های خرد تمامی ذینفعان شرکت را منتفع می سازد خطاب به شبکه فروش گفت:  مشتریان رضایتمند، خود مُبلغ خوبی برای شرکت خواهند بود پس باید جلب رضایت مشتری را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهید.
 
موسی رضایی همچنین به حضور بیمه البرز در بازارهای بین المللی اشاره کرد و گفت: بیمه البرز قبلا به عنوان راهبرشرکت های بیمه در بازار روسیه حضور داشته و هم اکنون نیز به عنوان راهبر شرکت های بیمه ایرانی با همکاری یک شرکت بیمه سوری درصدد تاسیس شرکت بیمه مشترک ایرانی سوری به منظور حمایت از سرمایه گذاران ایرانی در این کشور است که به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.
 
وی به توانگری مالی بیمه البرز اشاره و بر لزوم پرداخت دقیق و سریع خسارت تاکید کرد و هوشمندسازی فرآیند پرداخت خسارت را  عاملی برای افزایش شفافیت و جلوگیری از تخلفات دانست.
 
در ادامه این همایش با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادی بیمه البرز از نمایندگان برتر این شرکت در دو استان تهران و البرز با اهدای لوح قدردانی شد.
 
در همایش آموزشی طرح شوکا استان های تهران و البرز، امیر سلطانی مقیم، مدیر توسعه بازار بیمه البرز نیز ضمن تشریح ویژگی های این طرح و پاسخ به سوالات نمایندگان فروش، فرآیند صدور این محصول را  به طور کامل آموزش داد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *