RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

عرضه دوباره سکه در بورس کالا

هفته سخت بازارساز

۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲کد خبر: 347478
ایستانیوز:به نظر می رسد با توجه به روند بازارها در روزهای شنبه و یکشنبه، شرایط کنترل قیمت ها برای بازارساز به آسانی پیش نرود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،قیمت هر قطعه سکه امامی در معاملات امروز به بیش از 24 میلیون و 700 هزارتومان رسیده است و هر گرم طلای 18 عیار، با بیش از 2 میلیون و 100 هزارتومان قیمت معامله می شود.
 
قیمت سکه بهار آزادی امروز به 23 میلیون و 300 هزارتومان نزدیک شده است. نیم سکه 14 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گرفته و ربع سکه هم به بیش از 10 میلیون تومان رسیده است.
 
در دومین روز کاری هفته جاری، سه روز پس از اعلام موضع خصمانه اروپا علیه ایران، افزایش قیمت در بازار سکه و دلار همچنان ادامه دارد. قیمت دلار در جریان معاملات امروز با بیش از 2.10 درصد رشد، به 44 هزارتومان نزدیک شده است. افزایش قیمت دلار در بازار داخل به اهرمی برای رشد قیمت سکه تبدیل شده است.
 
دولت برای جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت، از عرضه بیش از450 هزار ربع سکه در روز سه شنبه 4 بهمن ماه در بورس کالا خبر داده است. این درحالی است که عرضه سکه در بورس کالا در ماه گذشته، نتوانست به کاهش قیمت این فلز گرانبها در بازار داخل کمک کند. در دور نخست عرضه سکه در بورس کالا، 50 هزار ربع سکه در بورس عرضه شده است. به گفته هامونی مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران، طی سه روز عرضه حدود ۵۰ هزار سکه ربع بهار آزادی با قیمت‌های کشف شده در فرآیند ثبت سفارش به روش حراج تک قیمتی معامله شد. به گفته مسئولان  قیمت روز اول، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، روز دوم، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان و روز سوم ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود. اما امروز در کمتر از یک ماه از عرضه سکه در بورس کالا، قیمت ربع سکه به بیش از 10 میلیون تومان رسیده است.
 
معاملات امروز در بورس اوراق بهادار تهران هم، مثل روز شنبه با ریزش شاخص کل همراه شده است. در نخستین ساعات معاملات شاخص کل بیش از 5 هزار و 574 واحد ریخت و شانس هم وزن هم با ریزش 2 هزار و 447 واحدی به کانال 519 هزارواحد نزول کرد. هم چنین در فرابورس هم شاخص کل با افتی 34.57 واحدی به 21 هزار واحد رسید. به نظر می رسد با توجه به روند بازارها در روزهای شنبه و یکشنبه، شرایط کنترل قیمت ها برای بازارساز به آسانی پیش نرود.  
 
برچسب‌ها:بازارساز
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *