RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

«همیار بیمه گذار سامان» شیوه پرداخت خسارت را متحول کرد

۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰کد خبر: 346308
ایستانیوز:مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت در راستای شفافیت و افزایش سرعت در پاسخگویی، نسخه موبایلی «همیار بیمه گذار سامان» را در دسترس بیمه گذاران خود قرار داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، محمد اباذریان با بیان این که تحول دیجیتال در شرایط فعلی به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد جامعه تبدیل شده است، افزود: در همین راستا شرکت بیمه سامان همگام با توسعه و تحولات حاکم بر صنعت بیمه و برای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان، اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» را طراحی و راه اندازی کرد.
 
وی افزود: درحال حاضر بیمه گذاران شرکت بیمه سامان می توانند برای ارزیابی خسارت های مالی بیمه نامه های اتومبیل خود تا سقف 20 میلیون تومان از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» اقدام کنند.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با اشاره به این که اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب خسارت یا مراجعه به مراکز خسارت، به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کنند، افزود: این اپلیکیشن با افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده خسارت، ضمن رعایت مقررات و انضباط مالی، بستر ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوبی را برای بیمه گذاران فراهم ساخته است.
 
اباذریان اظهار کرد: شرکت بیمه سامان تا کنون بیش از سه هزار پرونده خسارت مالی آنلاین بیمه نامه های اتومبیل را از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» رسیدگی کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *