RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران:

«ملی پلاس» مظهری از آینده شعب بانک هاست

۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۷/۲۴کد خبر: 341850
ایستانیوز:رییس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هدف از راه اندازی ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود و این شعب، مظهری از آینده شعب بانک ها هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی با اشاره بر لزوم تغییر شیوه بانکداری امروز افزود: در مطالعات جهانی صورت گرفته برای ترسیم نمایه بانک‌ها بعد از کرونا اشاره شده که کرونا را می‌توان یک مبدا تاریخی در کسب و کارها و تحولات دیجیتال در نظر گرفت. ضمن اینکه تصاویر ارائه شده در این مطالعه از بانک‌های آینده نیز تقریباً شبیه با فضای ملی پلاس بوده که بانک ملی ایران آن را ارائه کرده است.
 
وی تصریح کرد: هدف ما در ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود که فکر می‌کنم در این زمینه نیز موفق بوده‌ایم چرا که واکنش‌های خوبی از مشتریان هدف دریافت کردیم. از طرفی، بانک‌های دیگر نیز الگوی خوبی دریافت کردند و این امر نه تنها مسئولیت را متوجه بانک ملی بلکه صنعت بانکداری کرد که مشتریان از ما انتظارات و توقعات جدیدی دارند. بخشی از این توقعات را بانک در ملی پلاس پاسخ داده است.
 
شفیعی ادامه داد: بانک ملی ایران این فضای جدید را در ملی پلاس ایجاد کرده و قطعاً شاهد آن خواهیم بود که مشتریان در فضای جدید، انتظارات جدیدی هم از ما دارند. این امر مسئولیت ما را سنگین می‌کند.
 
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه با تدابیر دکتر فرزین مدیر عامل بانک امسال فعالیت دانش بنیان‌ها را در این شعب متمرکز کردیم، تاکید کرد: می‌توانیم با برنامه ریزی به توسعه و ارتقای کارکرد ملی پلاس فکر کنیم و ارزیابی بنده در این زمینه مثبت است.
 
وی اضافه کرد: پیش بینی شده که بتوانیم در سایر شعب هم این جایگاه را داشته باشیم. به طور مشخص، شعبه محمودآباد و شعبه کاشان در حال تغییر کاربری و تبدیل به شعب ملی پلاس هستند. ضمن اینکه مکان یابی های دیگری نیز در سایر استان‌ها برای راه اندازی شعب دانش بنیان صورت می‌گیرد.
 
شفیعی با اشاره به راه اندازی سومین شعبه دانش بنیان بانک ملی ایران در پارک علم و فناوری پردیس ابراز کرد: شعبه پارک علم و فناوری، شعبه مناسبی بود تا در قالب یک شعبه دانش بنیان به فعالیت خود ادامه دهد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا ملی پلاس می‌تواند الگویی برای سایر بانک‌ها باشد، خاطر نشان کرد: صرف نظر از فضای رقابتی، بانک‌های دیگر هم می‌توانند از مسیری که بانک ملی ایران ایجاد کرده استفاده کنند. به نظر می‌رسد مشتریان هدف ما این توقع را از سایر بانک‌ها نیز داشته باشند.
 
    
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *