RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

فراز و نشیب تامین مالی شرکت های دانش بنیان

۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۴/۲۵کد خبر: 338174
ایستانیوز:یک کارشناس بازارسرمایه می گوید شرکت‌های‌ دانش‌بنیان باید قبل از ورود به بازارسرمایه و به منظور جذب سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، طرح های پروژه‌ای قابل توجهی را ارائه دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،نوید رجایی کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار مداراقتصادی، در خصوص مزیت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارسرمایه، اظهار کرد: با نگاهی به بازارهای مالی در جهان متوجه خواهیم شد که شرکت‌های دانش‌بنیان سهم بیشتری را در بازارهای مالی به خود اختصاص داده‌اند.
او افزود: بازارمالی ایران از جمله بازارهایی است که تاکنون توجه کمی را به شرکت‌های دانش‌بنیان داشته درحالی که اگر تامین سرمایه شرکت های دانش بنیان از طریق بازارسهام صورت پذیرد شرکت‌ها در تحقق پر‌وژه‌های خود به موفقیت بیشتری دست خواهند یافت.
این کارشناس بازارسرمایه گفت: از سوی دیگر افراد حقوقی و حقیقی زیادی وجود دارند که تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.
رجایی بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر تامین منابع مالی از بازارسرمایه می‌توانند از نظر کارشناسی سرمایه‌گذاران خود آگاه شوند که چنین مسئله‌ای به رشد و پیشرفت شرکت کمک قابل توجهی را خواهد کرد.
او تصریح کرد: شرکت‌های استارتاپی با ورود به بازارسرمایه به طور مستقیم به منابع سرمایه گذاران دسترسی پیدا می‌کنند و به واسطه ابزارهای در دسترس می‌توانند در طول زمان از این منابع به منظور تکمیل پرو‌ژ‌ه‌های خود بهره گیرند اما باید قبل از ورود به بازارسرمایه و به منظور جذب سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، طرح های پروژه‌ای قابل توجهی را ارائه دهند.
رجایی تصریح کرد: تامین منابع مالی از بانک ها بسیار دشوار و زمان‌بر است جدا از مسئله مذکور با توجه به وضعیت اقتصاد کشور همواره هزینه تسهیلات در بالاترین سطح ممکن قرار دارد پس شرکت های دانش بنیان علاوه بر مسیر سختی که باید برای تامین مالی طی کنند، بهره زیادی را نیز بابت اخذ مبلغ پرداختی می پردازند که چنین امری در ابتدای کار می‌تواند منجر به شکست طرح ها، کند شدن پروژه ها و در نهایت ورشکستگی بیانجامد پس توصیه به شرکت های دانش بنیان این است که تا جای ممکن تامین مالی مورد نظر خود را از بازارسرمایه انجام دهند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *