RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

ملاقات مردمی مدیرعامل بیمه ایران در مجتمع فاطمی

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱/۲۷کد خبر: 333410
ایستانیوز: حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران در راستای مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان با حضور در محل پرداخت خسارت اتومبیل مجتمع فاطمی از نزدیک با بیمه گذاران دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، حسن شریفی به همراه دکتر عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگی ها، مونسان مدیر کل دفتر هیات مدیره ، زارع مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و بحیرایی سرپرست مدیریت اتومبیل ، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران مجتمع فاطمی بر ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران تاکید کرد.
 
رئیس هیات مدیره بیمه ایران ، با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران مجتمع فاطمی، اظهار داشت : یکی از اهداف راهبردی و برنامه های پیش روی بیمه ایران ، توسعه فعالیت های بیمه گری و پرداخت خسارت در محل به بیمه گذاران وزیاندیدگان است. قطعا با استقرار سیستم های آنلاین پرداخت خسارت مراجعه به شعبات خسارتی کمتر شده و به همان میزان از تردد خودروها کاسته خواهد شد و به این ترتیب بیمه ایران به سهم خود نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مجتمع برای کاهش تجمع و ترافیک خودروهای زیان دیده، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران وجلب اعتماد و رضایت آنان را از شاخص های مهم اصول بیمه گری برشمرد و خاطر نشان کرد : با تدوین شاخص های بهره وری کمی وکیفی برای نیروی انسانی شرکت وبکارگیری نیرو‌های توانمند در شعبات پرداخت خسارت و گسترش این شعبه ها شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود  . در جریان این بازدید، فکوری مدیر مجتمع فاطمی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.
 
گفتنی است در این دیدار مردمی ، فضایی برای استقرار مدیر عامل وهیات همراه در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی کامل از طریق نصب بنر واستند از روزهای قبل صورت گرفته بود .  درهمین رابطه تعدادی  از مراجعین وزیاندیدگان برای طرح مشکلات خود از نزدیک با رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل وهیات همراه دیدارکردند که مدیر عامل نیز برای تسریع در روند رسیدگی دستورات لازم را صادر نمود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *