RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

عملکرد خوب یک شرکت بیمه، تنها جذب پرتفوی نیست

۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵کد خبر: 331205
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد: عملکرد خوب در یک شرکت بیمه، تنها جذب پرتفوی بیشتر نیست، بلکه پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه به مردم ومشتریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.
 
مسعود بادین ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا… دهه فجر، از تلاش بی دریغ کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در ارتقاء جایگاه این شرکت بزرگ تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در نتیجه این تلاش هاست که در ده ماهه ۱۴۰۰بیمه آسیا بیش از ۱۰هزار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پرتفوی تولید کرده است.
 
مدیر عامل بیمه آسیا سپس به نقش آموزش بر بهبود عملکرد بیمه ای تاکید کرد و گفت: با تقویت فرایند آموزش در شرکت به ویژه برای شبکه فروش ما می توانیم ریسک های جدید را به خوبی شناسایی کرده و ریسک های مناسب را انتخاب کنیم.
 
وی در ادمه تاکید کرد: عملکرد خوب در یک شرکت بیمه ای تنها جذب پرتفوی بیشتر نیست، بلکه پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه به مردم ومشتریان باید از اولویت های کاری هر شرکت بیمه ای باشد که خوشبختانه در بیمه آسیا این اتفاق خوب به شایستگی انجام شده است.
 
در ادامه این نشست، نوربخش نماینده با سابقه بیمه آسیا در استان کرمان به نمایندگی از شبکه فروش، در اظهاراتی با قدردانی از حضور مدیر عامل و هیات همراه در استان کرمان، گفت: با توجه به موفقیت های بسیار ارزشمند و بزرگ بیمه آسیا در چند سال اخیر، مایه افتخار است که در این شرکت فعالیت می کنیم و تحت برندی خوشنام، خدمتگزار مردم هستیم.
 
وی افزود: یقینا با حضور آقای مسعود بادین در بیمه آسیا، این شرکت شاهد تحولات بسیار بزرگ و ساختاری در حوزه فنی و مالی و سرمایه گذاری بوده است.
 
در ادامه این نشست صمیمانه، شبکه فروش و روسای شعب استان با ارائه گزارشی از فعالیت های خود، به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و مدیر عامل بیمه آسیا نیز رهنمود ها و دستوراتی را در جهت تسهیل و بهبود در فرایند فعالیت ها صادر کرد.
 
گفتنی است، بهروز ناظمی، معاون امور استان ها و شبکه فروش، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال، احمد جهاندیده، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و محمد مظفر خرمی، مدیر روابط عمومی در این سفر مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *