RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

ارتقاء نماد بیمه تعاون به بازار فرابورس ایران

۱۷:۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴کد خبر: 330558
ایستانیوز: همراه با تقدیر سرپرست شرکت فرابورس ایران از عملکرد مدیرعامل بیمه تعاون، نماد این شرکت به عنوان یکصدو نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس داد و ستد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، این شرکت در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۹ اعلام کرد که درخواست پذیرش سهام خود به عنوان نخستین شرکت تعاونی سهامی عام در جلسه هیئت پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت شده است.
 
پس از آن در تاریخ ۱۸ آبان ماه 1400 با اعلام مدیر پذیرش فرابورس ایران، شرکت بیمه تعاون با نماد «وتعاون» پس از احراز تمام شرایط پذیرش، به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی و صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران جای گرفت.
حال در روز 14 دی ماه 1400، شرکت بیمه تعاون، با سرمایه اسمی 500 میلیارد تومان، به عنوان یکصد و نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس ثبت شد.
با ثبت این نماد، میثم فدایی، سرپرست شرکت فرابورس ایران ضمن تقدیر از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، از او برای تشریح عملکرد شرکت و برنامه های آتی در برنامه «یک دیدار، یک عرضه» دعوت کرد که این برنامه از طریق تلویزیون اینترنتی شرکت فرابورس ایران، «واچار» پخش شد.
 
قابل بیان است که حضور شرکت بیمه تعاون در بازار دوم فرابورس ایران به منزله شفافیت مالی بیشتر و در نتیجه کسب رتبه اعتباری مطلوب تر است.
همچنین سهامداران این شرکت نیز به سبب این حضور می توانند از امتیازاتی همچون «افزایش نوسان سهام از 3 به 5 درصد»، «اخذ تسهیلات از بانک با وثیقه سهام»، «معافیت مالیاتی تا 25 درصد» و مواردی از این دست بهره مند شوند.
شایان ذکر است، این شرکت در تاریخ 12 آبان 1392 به عنوان یکصد و پنجاه و دومین نماد معاملاتی بازار پایه فرابورس در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین شرکتی بود که تمام پذیره نویسی آن تنها از طریق فرابورس و شبکه کارگزاری انجام شد.
این مهم سبب شد تا رئیس وقت اداره عملیات بازار فرابورس ایران در خرداد 1394 با اشاره به استقبال معاملات صورت گرفته شرکت بیمه تعاون مطرح کند: «معاملات بیمه تعاون به عنوان نماینده شرکت های تعاونی در فرابورس ایران حاکی از آمادگی فرابورس برای ورود دیگر شرکت های تعاونی به بازار پایه است».
 
گفتنی است، حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی با نسبت 121 درصد، کاهش مالیات مطالبه شده درخصوص عملکرد سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال، کنترل ضریب خسارت، جذب و حفظ مشتریان، پیگیری مستمر وصول مطالبات، توزیع مناسب ریسک بیمه‌گری توسط بیمه های اتکایی و اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰ به همراه کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی، از دیگر مواردی است که در دایره دستاوردهای مالی شرکت بیمه تعاون برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به تمام ذی نفعان این شرکت جای گرفته است
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *