RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

برگزاری پنل تخصصی شبکه فروش همایش بیمه به ریاست مدیرعامل بیمه رازی

۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۹/۲کد خبر: 329646
ایستانیوز:پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست مدیرعامل بیمه رازی همزمان با سالروز بیمه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همزمان با سالروز بیمه- ۱۳ آذر، در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی برگزار می‌شود.
 
این پنل تخصصی در روز شنبه ۱۳ آذر به میزبانی دانشگاه الزهرا با محوریت «تحول دیجیتال در شبکه فروش، فرصت‌ها و چالش‌ها»، «تحول دیجیتال و تاثیر آن بر مدیریت مشتری» و «بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه و نقش آن در توسعه ضریب نفوذ» برگزار خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، این پنل در حالی به ریاست دکتر علی جباری برگزار می‌شود که در سالجاری در مدیریت بیمه رازی، نماینده محوری و توجه ویژه به مشتریان را جزء محورهای اصلی استراتژی‌های شرکت بیمه رازی قرار داده است و فعالیت این شرکت حول محور رضایت مشتری طراحی کرده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *