RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید

۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۸کد خبر: 328789
ایستانیوز: در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، نخستین دوره "جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی" با حضور شرکت ها و سازمان های بزرگ اقتصادی و تجاری کشور ، با هدف "کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها"  در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و در این مراسم " نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی" از سوی هیات داوران به بیمه ایران اهداگردید.
 
 مهمترین اقدامات این رویداد عبارت از " ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو"  ، "برگزاری دوکارگاه آموزشی درون وبرون سازمانی " و "انتشار ویژه نامه روابط عمومی ومسئولیت اجتماعی " بود.
 
گفتنی است : مسئولیت اجتماعی  یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.
 
 شرکت سهامی بیمه ایران در چارچوب ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه در دوران سخت شیوع کرونا و تلاش همگانی برای مهار آن،  علاه بر اهدای  یک دستگاه سی تی اسکن به وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، نسبت به طراحی بیمه مخصوص مدافعین سلامت کشور، تفاهم نامه با انجمن خیرین مدرسه ساز و ارسال تجهیزات و مخازن آبرسانی برای مناطق محروم خوزستان نیز اقدام نموده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *