RSS
امروز دوشنبه ، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بانک‌های کدام استان بیشتر وام می‌دهند؟

ریشه تورم در ایران

دام اجاره حساب‌های بانکی

مرور عملکرد بیمه تجارت‌نو در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به بازه مشابه سال گذشته

بانک سینا ظرفیت تبدیل شدن به بانکی مدرن را دارد

فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) آغاز شد

بانک کشاورزی اولین بانک پذیرنده چک الکترونیک سایر بانک ها به صورت غیرحضوری

پیش بینی ۱۷ تحلیلگر از بازار طلای پیش رو

پیش‌بینی مهم رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن

نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»برگزار می‌شود

۵پیش بینی از تورم تا پایان سال جاری

تقدیر از نمایندگان نوآور و برترفروش بیمه پاسارگاد

بانک کارآفرین تسهیلات ۳ میلیارد ریالی خرید کالا می‌دهد

اعلام اسامی برندگان نهمین دوره قرعه‌کشی طرح ارمغان بانک رفاه

سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به هرمزگان

اعطای ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه

امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با تاپیکو

جزئیات مبلغ ، اقساط و سود وام مستاجران

زمان واریز ۳ یارانه‌ اعلام شد

نفت داریم ولی پول توسعه نداریم

قیمت بیت‌کوین به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد

کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی تصویب شد

راهبرد بیمه البرز مشارکت دادن مردم در طرح های بیمه ای تولید محور است

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

اعلام جزییات احکام حقوقی ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل شرکت بورس تهران در میز صنعت خودرو عنوان کرد؛

لزوم اصلاح ساختارهای مالی خودروسازان

۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۵/۳۱کد خبر: 324263
ایستانیوز: اصلاح عملکردها و صورت های مالی برای شرکت های خودروسازی یک ضرورت است. شرکت ها باید به این امر آگاه بوده و دارایی‌هایی که در راستای زنجیره فعالیت آنها نیست را در شرایط مساعد بازار به فروش برسانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در میز صنعت خودرو و قطعه سازی عمده ترین مشکل صنعت خودرو و دیگر صنایع کشور را قیمت گذاری دستوری عنوان کرد و گفت: مدیران صنایع مختلف به ویژه خودرو ساز باید پیگیر موارد قانونی و حقوقی به منظور برون رفت از مشکلات مربوط به قیمت گذاری دستوری شوند.
 
علی صحرایی با اشاره به اینکه سهامداران برای سرمایه گذاری نگاه خاص به بازار سرمایه دارند؛ افزود: مدیران با سیاست گذاری و برنامه های مدون مانع دخالت دولت در بخش قیمت گذاری شوند.
 
او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به‌ وجود ابزارهای لازم در حوزه تامین مالی، گروه بهمن خودرو طی چند ماه گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان مجوز تأمین مالی گرفته که۵۰۰ میلیارد تومان آن را محقق کرده است.
 
او تاکید کرد: برای آنکه سهامدار خرد  یا صندوق ها در تامین مالی مشارکت کنند شرکت ها موظف به اصلاح ساختارهای خود هستند.
 
صحرایی ادامه داد: صنعت خودرو مورد استقبال سهامداران خرد است اما از آنجا که این امر دائمی نخواهد بود، اصلاح عملکردها و صورت های مالی یک ضرورت است و شرکت ها باید به این امر آگاه بوده و دارایی‌هایی که در راستای زنجیره فعالیت آنها نیست، را در شرایط مساعد بازار به فروش برسانند تا هزینه‌های تامین مالی کاهش یافته و تلاش برای ایجاد بازار رقابتی صورت گیرد.
 
 مدیرعامل بورس تهران خاطر نشان کرد: دو خودروساز بزرگ؛ ایران خودرو و سایپا طی دو سال متوالی زیان های انباشته بالایی داشتند که این زنگ خطر بزرگی برای آنها محسوب می شود،  شرکت خودروسازی پارس نیز طی سه سال متوالی زیان‌های قابل توجهی داشته که با اصلاح ساختارها می توان به بهبود شرایط آن امیدوار شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *