RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

فروشگاه های رفاه سراسر کشور تحت پوشش بیمه رازی درآمد

۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۳/۹کد خبر: 319888
ایستانیوز: مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی از انتقال ریسک کلیه پوشش اموال،اشخاص و مسولیت فروشگاه زنجیره ای رفاه به بیمه رازی ، در راستای چرخش استراتژیک و با حمایت مدیر عامل این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، وهاب جوادی در خصوص جذب این مشتری بزرگ، آنرا همسو با چرخش های استراتژی بازاریابی تهاجمی با رویکرد کمی و کیفی پرتفوی در بیمه رازی قلمداد کرد که در بازارهدفِ مطلوب خود، به دنبال مشتریانی با برند معتبر است و علاوه بر ریسک اعتباری مناسب و سرمایه بالا، شاخص هایی مانند گستردگی جغرافیایی ریسک را نیز دارا باشند.
 
وی افزود این بیمه گذار از جمله ۱۰۰ شرکت برتر سال ۹۹ مدیریت صنعتی (IMI) کشور می باشد و جایگاه بالاتری نسبت به برخی از شرکت های صنایع فولاد،پالایشگاهی و پتروشیمی معدنی در این لیست را به خود اختصاص داده است.
 
جوادی گفت اهمیت جذب هوشمندانه بیمه گذاران بزرگ و مطلوب ماننده فروشگاه رفاه در تقسیم بندی بازار بیمه رازی از آنروست که تحریم ها ،مشکلات تعمیرات و نگهداری اساسی برای سایر صنایع برتر موجبات تشدید ریسک صنایع وابسته را ایجاد کرده و کسب و کارهای کاملا بومی مانند فروشگاه های زنجیره ای از جمله رفاه ریسک مطلوبی به حساب می آیند و ارزش اموال آنها گاها بیش از صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی است.
 
مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی اذعان کرد با گذشت قریب به دو دهه از زمان تاسیس شرکت بیمه رازی همزمان با افزایش سرمایه خود وبه تبع افزایش سهم نگهداری ریسکش در آینده ، بیش از ۷۰۰ فروشگاه این مجموعه و شرکت های تابعه و ۱۶۰۰۰ هزار نفر بیمه شده رادر سراسر کشور تحت پوشش خود قرار میدهد و علاوه بر بیمه گری حرفه ای ،از توان بالقوه و بکر این مجموعه برای رونمایی باشگاه مشتریان میلیونی دو مجموعه با هدف تکمیل زنجیره ارزش مشتریان خرد در راستای استراتژی بیمه دیجیتال بیمه گری رونمایی خواهد کرد.
 
جوادی در پایان به اهمیت دسترسی به مشتریان حقیقی و طراحی بسته های بیمه جذاب از طریق شبکه های فروش جدید،با بومی سازی بنچ مارک های موفق بیمه گران خارجی و با تکیه بر توان اکوسیستم فناوری اطلاعات شرکت بیمه رازی خبر داد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *