RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی ایران است

۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳کد خبر: 318120
ایستانیوز:در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را دنبال می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون بسیاری از نقاط دورافتاده کشور، جزایر مسکونی خلیج فارس، نقاط صفر مرزی و حتی کویر مرکزی که هیچ توجیه اقتصادی مشخصی برای فعالیت در آنها وجود ندارد، از خدمات اقتصادی، بانکی و مالی بانک ملی ایران بهره می برند.
 
بانک ملی ایران که متعلق به دولت، بیت المال و مردم است، تنها با دیدگاه هزینه و فایده اداره نمی شود، بلکه هدف نخست آن پیاده سازی اهداف بلند اقتصادی کشور و ارائه خدمات عمومی به مشتریان است و طبیعی است که در این مسیر، بسیاری از هزینه های اجتناب ناپذیر بر این بنگاه اقتصادی – اجتماعی تحمیل شود.
 
در چنین شرایطی، زیان دهی بخش قابل توجهی از شعب بانک ملی ایران پدیده ناشناخته ای نیست و این مساله، مبتلابه بسیاری از نهادهای حمایتی دولتی است. با این حال توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال، کاهش هزینه های غیرضرور و نیز ادغام شعب با بهره وری کم طی سال های اخیر، به مرور زیان ناشی از فعالیت شعب مورد اشاره را کاهش داده است.
 
بانک ملی ایران به پشتوانه سرمایه عظیم مردمی خود، خدمات رسانی به مشتریان در بیش از ۳۳۰۰ واحد را وظیفه ای قطعی می داند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *