RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

مدیرعامل بیمه تعاون عنوان کرد:

راهکار افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور چیست؟

۱۵:۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۹کد خبر: 316184
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه تعاون بیان کرد: شرکت های بیمه باید محصولات جدیدی را ارائه دهند تا مردم را مشتاق به خرید بیمه نامه از شرکت های بیمه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون درباره راهکار افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور گفت: شرکت های بیمه باید محصولات جدیدی را ارائه دهند تا مردم را مشتاق به خرید بیمه نامه از شرکت های بیمه کنند. همچنین مردم بسته به نیاز خود آن محصولات را خریداری می کنند و این نوعی راهکار برای افزایش ضریب نفوذ بیمه است.
 
وی افزود: شرکت های بیمه و نمایندگان آنها باید محصولات موجودی که در شرکت های بیمه وجود دارد و کسی به آن توجهی ندارد را شناسایی و با تبلیغات مناسب سبب فروش آن محصولات شوند.
 
مدیرعامل بیمه تعاون درباره نقش استارت آپ های بیمه در کشور در افزایش ضریب نفوذ بیمه بیان کرد: اعتمادی که مردم نسبت به استارت آپ های بیمه ای کسب می کنند بر اساس تاییدیه های بیمه مرکزی است. در دنیا عمده فروش محصولات بیمه ای براساس فروش چهره در چهره است زیرا خریدار در این نوع از خرید می تواند راحت تر به نمایندگان بیمه اعتماد کند تا اینکه از طریق استارت آپ ها بیمه نامه خریداری کند.
 
مظلومی در ادامه بیان کرد: فروش بیمه نامه هایی که به صورت الکترونیکی است چه به صورت استارت آپ و چه به صورت مستقیم، از طریق خود شرکت بیمه، درصد بسیاری کمی را به خود اختصاص می دهد به عنوان مثال در برخی از کشورها به 10 درصد می رسد که در کشور ما بین 2 الی 3 درصد است اما امیدواریم این رقم در سال های بعد افزایش یابد.
 
وی با بیان اینکه استارت آپ های بیمه ای برای نمایندگان بیمه ضرری ندارند و ضرری هم نخواهند رساند، گفت: استارت آپ های بیمه رقیب نمایندگان بیمه نیستند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *