RSS
امروز شنبه ، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود

افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان با حمایت بانک سپه

راهبرد بیمه البرز در سال جاری مشارکت دادن مردم در طرح های بیمه ای تولید محور است

حضور بیمه پارسیان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

موج شدید گرانی مسکن در راه است؟

جهان بدهکارتر شد

تابلوی”از دادن رانت معذوریم”در بانک مرکزی!

نات‌ کوین به صرافی‌ها می‌آید!

شنبه به‌ عنوان روز تعطیل تعیین شد

چک صیادی را آنلاین نقد کنید

اعلام برنامه های مهم بانک مرکزی

قیمت طلا امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نرخ بهره بین بانکی ثابت ماند + جدول و جزییات

جوابیه بانک مرکزی به سخنان عبدالناصر همتی درباره سیاست‌های پولی

نقش مهم بانک مرکزی در ثبات اقتصادی

افزایش ۶۱ درصدی خسارت پرداختی بازار بیمه در سال ۱۴۰۲

گامی مهم جهت تسریع در فرآیند تأمین مالی ناشران

جزئیات فعالیت ۶ شرکت پالایشی پذیرفته‌شده در بازار سهام

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

لزوم بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک با افزایش شیوع کرونا

۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۷/۱۳کد خبر: 310940
ایستانیوز:نظر به افزایش شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌ها و اعمال محدودیت و تعطیلی برخی مراکز پایتخت، بانک ملی بار دیگر از مشتریان خواست به منظور مهار این بیماری از خدمات بانکداری الکترونیک بهره مند شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا علاوه بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خود، اقدامات دیگری نیز برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب انجام داده که در این راستا می توان به تمدید تاریخ انقضای ملی کارت ها به صورت خودکار تا پایان شهریور ماه سال آینده اشاره کرد.
 
همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ملی ایران از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافته است.
 
مشتریان بانک ملی ایران همچنین می توانند با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند. همچنین دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز از دیگر خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب هستند.
 
مشتریان با سامانه بام می توانند خدمات دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و... را دریافت کنند.
 
با همراه بام (بام به روز رسانی شده) نیز امکان انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و... فراهم است.
 
اپلیکیشن بله امکان کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و... را برای کاربران خود فراهم کرده است و با نشان پرداخت نیز پرداخت وجه از طریق QR CODE امکان پذیر شده که این قابلیت جایگزینی برای کارت های بانکی است.
 
مشتریان بانک ملی ایران در اپلیکیشن ۶۰ می توانند خدماتی مانند رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و...را دریافت کنند.
 
بانک ملی ایران با توجه به داغ بودن تب و تاب ورود با بازار بورس، بازویی را هم در اپلیکیشن «بله» طراحی کرده تا مشتریان بتوانند با کمترین محدودیت زمانی و مکانی اقدامات لازم برای ورود به این بازار را انجام دهند.
 
با بازو (بات) https://ble.ir/boursecode_bot امکان ثبت نام در سجام و احراز هویت غیرحضوری فراهم شده است و علاوه بر این، کاربران می توانند سوالات شان درباره سجام و کد بورسی را دریافت کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *