RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

فعالیت اصلی لیزینگ گردشگری در سال ۹۹، تحقق شعار "جهش تولید" است

۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱/۲۳کد خبر: 304001
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری عنوان کرد : فعالیت اصلی لیزینگ گردشگری در سال ۹۹، در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار "جهش تولید" در حوزه های مختلف اقتصادی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، لیزینگ گردشگری در سال   1379  با نام لیزینگ "شید" به ثبت رسید و در سال 1398 تحت عنوان "لیزینگ گردشگری" تغییر نام یافت.
شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند . این شرکت از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را "بانک گردشگری" و "گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران"(سمگا) تشکیل می دهد.
سرمایه اولیه شرکت از 60 میلیارد ریال به 180 میلیارد ریال افزایش یافته و در حال حاضر مقدمات افزایش سرمایه به 500 میلیارد ریال نیز فراهم و سرمایه مذکور واریز  و در مرحله ثبت قرار دارد.
کدخدا اعلام کرد:افزایش سرمایه از 500 میلیارد ریال به 3000 میلیارد ریال به تصویب هیات مدیره رسیده و به زودی به تصویب مجمع فوق العاده خواهد رسید.
حسن کدخدا گفت: امروزه بانکها به تنهایی توان تامین مالی و کمک به تولید را ندارند، لذا شرکت های لیزینگ می توانند در این حوزه به عنوان بازوی کمکی فعالیت داشته و نقش بسزایی در تولید ایفا کنند.
وی حوزه فعالیت این شرکت را طبق مقررات بانک مرکزی، تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول و واگذاری آن به مشتری صرفا در قالب عقود اجاره به شرکت تملیک یا فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا ذکر کرد.
مدیرعامل لیزینگ گردشگری ادامه داد: از جمله برنامه های سال 99 شرکت ، تامین مالی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات معدنی ،  ادوات کشاورزی، ماشین آلات و تاسیسات صنعتی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، لوازم و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی بادوام و تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی است.
وی افزود: همچنین تامین مالی برای خرید خودروهای ایرانی و خارجی صفر و کارکرده، سبک، سنگین و نیمه سنگین،  تاسیسات مواد غذایی، تجهیز دفاتر اداری، مطب پزشکان ، دفاتر کار حسابداران رسمی، تسهیلات خرید دفاتر اداری  و تجاری بخشی دیگر از برنامه های آتی شرکت در سال 99 است.
کدخدا گفت: از برنامه های راهبردی شرکت، بهره گیری از بازار پول و سرمایه درجهت تامین منابع بهینه ،بهبود مستمر نظام اعتبارسنجی ، افزایش بهره وری سازمانی ، توسعه آموزش ، ارتقاء تعهد سازمانی ، وفاداری کارکنان ، توسعه زیرساخت های سیستمی، الکترونیکی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، حداکثرسازی منافع و رضایت ذینفعان است.
وی بیان کرد: توسعه زنجیره ارزشی لیزینگ و ارائه خدمات متنوع، گسترش سهم بازار در صنعت، تامین سود پایدار و مستمر و همچنین ورود شرکت به بازار سرمایه و قرار گرفتن در زمره شرکت سهامی عام سازمان بورس و اوراق بهادار ، در زمره اهداف کلان شرکت میباشد.
وی اظهار امیدواری کرد این شرکت با برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل نیروی انسانی در سال جاری بتواند از منظر سودآوری، سهم بازار و افزایش ثروت سهامداران جهش قابل توجهی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گفت: این شرکت تصمیم دارد با ترمیم زیرساخت های الکترونیکی خود، مراجعه مشتریان به شرکت را  به حداقل رسانده و با فراهم شدن شرایط در آینده، بدون مراجعه حضوری مشتری و صرفا از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارتباط های مشتری و شرکت را برقرار کند.



برچسب‌ها:لیزینگ گردشگری
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *