RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

با دوری، دوستی را ثابت کنیم

منصور شیخ الاسلامی
۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹کد خبر: 302183
ایستانیوز:در نظام بانکی، امروزه یک حقیقت غیر قابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی میکند. از انجایی که مشتریان امروز فرصتهای بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیده تر شده است و روابط خلاق میان مشتریان و بانکها و مجموعه خدمات با کیفیت و ماهیت خدمات خریداری شده در هنگام خرید، به کیفیت تعامل و رابطه بین دو طرف مشتری و بانک بستگی دارد.
امروزه در دنیای کسب و کار خصوصا نظام بانکی که رقابت در آن با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهمترین مساله است. کوچک ترین غفلت، منجر به نارضایتی و قطع ارتباط با او خواهد شد. بنابراین در این رابطه، زنجیره ای به نام زنجیره رضایت، وفاداری و سوداوری وجود دارد و آنچه در این زنجیره اثرگزار است سه عنصر کلیدی محصول، خدمت و کارکنان می باشد.
 
دراین مسیر بانک هانیز بیکار ننشسته اندو موسسات مالی اقتصادی و بانک ها به دنبال ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به مشتریان خود می باشند تا از این طریق بتوانند از ابزارهای تولیدی، حداکثر استفاده را نموده و ضمن رعایت اصل بی بدیل حفظ حقوق مشتری، بتوانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و با بهره گیری از فناوری هایی که ساخته دست بشر است، این امکان را به مشتریان خود بدهند که در عرصه اقتصادی که دارای ریسک بسیار بالایی بوده با خیال آسوده و در حداقل زمان و بدون حضور فیزیکی در یک مکان خاص به تجارت بپردازند.
 
با این وجود و تعهداتی که نظام بانکی در قبال مشتریان خود و عموم مردم و کسب و کارها دارد، در تمام شرایط سخت از قبیل آلودگی هوا، سرما و گرمای هوا و .... نظام بانکی و همکاران بانکی خط مقدم ارائه خدمت و ایثارگری در بحران ها و شرایط سخت هستند و آیا تاکنون توجهی شده که اگر هوا آلوده شد برای همکاران نظامی بانکی هم آلوده است؟؟ این روزها کرونا هم آمد و علیرغم ریسک بالای فعالیت شعب بانکها، جانفشانی های همکاران عزیز نظام بانکی را شاهد هستیم تا مشکلات مالی مردم و صاحبان کسب و کار و مراوادت مالی و اقتصادی رسیدگی و مرتفع شود.     کرونا آمد تمهیداتی برای مشکلات کسب و کار کشور اندیشیده شد اما برای همکاران نظامی بانکی تمهیدات خاصی دیده نشد و متاسفانه شاهد از دست دادن چند تن از همکاران نظام بانکی در کشور بودیم.
 
بنابراین در این روزها تصمیمات شاید نادرست درخصوص عدم حضور و همرامی مردم و ازدحام در شعب بانک ها معضل بزرگی در کشتی سلامت جامعه در خط مقدم دفاع از این ویروس موذی بوده است. لذا می بایست به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت همه مردم و قطع حلقه شکل گیری و گسترش این بیماری، مشتریان عزیز بانکها و مردم گرانقدر با همراهی و مساعدت ویژه ای در مواجهه با مراوادت مالی و عدم حضور و ازدحام شعبه داشته باشند و با استفاده از خدمات غیر حضوری و بانکداری الکترونیک ضامن وصل کردن ارتباط در جامعه ای سالم، بانک سالم و مردم سالم باشد. اگرچه تا کنون در روزهای آلودگی هوا، برف و یخبندان و .... کارکنان بانک استثنا بوده و هستند اما این بار صرفا بخاطر خودمان و مردم و اینکه این کشتی سلامت و خط مقدم به مقصد برسد از ازدحام در شعب بانکها پرهیز کنیم تا از افزایش شیوع کرونا ویروس جلوگیری شود. کارکنان بانکها بخشی از این جامعه هستند و مبتلا شدن آنها به مثابه مبتلا شدن خانواده آنها و انتقال و افزایش بیماری در جامعه است .
 
از سوی دیگر از رسانه ها نیز انتظار می رود مثل همیشه انتقال پیام و اطلاع رسانی از خدمات و محصولات نظام بانکی را در این شرایط سخت به مردم و جامعه افزایش داده و مردم و مشتریان عزیز نیز با تبعیت از رسانه های معتبر داخلی، اخبار و اطلاعیه ها را پیگیری تا انشااالله بتوانیم با همراهی و همدلی بیشتر از این بحران نیز عبورکنیم .
 
در پایان تسلیت عرض می کنم مصیبت از دست دادن شش تن همکاران خدوم و پرتلاش نظام بانکی که بر اثر کرونا ویروس از بین ما رفتند و برای خانواده های محترم شان ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت از خداوند متعال مسئلت دارم .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *