RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه:

وظیفه اصلی روابط عمومی ها فرهنگ سازی است

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۴کد خبر: 297365
ایستانیوز:نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه، با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ‌آسیا و مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه و مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، بازوی فرهنگ ساز مدیریت ارشد شرکت را روابط عمومی عنوان کرد و افزود: وظیفه اصلی روابط عمومی ها ایجاد روابط اثر بخش و مؤثر بین سازمان و مخاطبش با هدف همدلی، تفاهم و مشارکت سازمانی برای رسیدن به اهداف سازمانی و فرهنگ سازی است.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به نقش روابط عمومی ها که در توسعه نظام ارتباطی جامعه، آگاه سازی افکار عمومی، رضایتمندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند اظهار داشت: روابط عمومی با ایجاد اعتماد و اعتبار در میان مردم، می تواند در راستای سرمایه گذاری و فروش محصولات شرکت ها، نقش خود را به خوبی ایفا کند.
مسعود بادین در استفاده از ظرفیت ویژه مردم و بیمه‌گذاران را به عنوان نکته مهم و کلیدی در فرهنگ سازی بیمه عنوان کرد و بیان داشت: بایستی به این موضوع توجه ویژه کرد؛ به طوری که اگر بیمه گذاران خدمات و تسهیلات مناسب در زمان صدور بیمه نامه و وقوع خسارت دریافت کنند، خود بهترین مبلغ و سفیر ترویج فرهنگ بیمه در جامعه محسوب می شوند.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ضمن اشاره به عملکرد مناسب روابط عمومی بیمه آسیا در راستای فرهنگ سازی، ایجاد اعتماد و اعتبار، اطلاع رسانی مناسب، این مهم را نتیجه همدلی و همراهی خانواده بزرگ بیمه آسیا دانست.
مدیر عامل بیمه آسیا، در پایان ضمن اعلام اهم فعالیت های سال گذشته بیمه آسیا از افزایش چشمگیر سطح توانگری مالی با شاخص 145 درصد، بهبود نسبت خسارت از 55 درصد به 51 درصد در هشت ماهه نخست سال جاری، افزایش 76 درصدی سپرده گذاری بلندمدت بانکی در یازده ماهه منتهی به آبان 1398 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش 31 درصدی میزان حق بیمه تولیدی در یکسال گذشته، برآورد بازده 414 درصدی سهام بیمه آسیا در 9 ماهه سال جاری، رشد 200 درصدی قیمت سهام در 6 ماهه نخست سال 98، کاهش 2 درصدی نسبت خسارت در مقایسه با سال گذشته، تحقق 101 درصدی موارد پیش بینی شده در 9 ماهه سال جاری، ریسک سنجی مناسب و اصلاح پرتفوی و ... خبر داد.
در ادامه مصطفی قمری وفا ، مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما ضمن تاکید بر تعامل روابط عمومی های صنعت بیمه با رسانه ملی، پاسخگوی پرسش های مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه بود.
  

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *