RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

مدیرعامل بیمه آرمان مطرح کرد؛

تحول دیجیتال باعث تفاوت بیمه نامه افراد خواهد شد

۱۴:۳ - ۱۳۹۸/۵/۹کد خبر: 281934
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تاثیر تحول دیجیتال بر صنایع مالی از جمله صنعت بیمه گفت: تحول دیجیتال باعث متفاوت شدن بیمه نامه هر فرد نسبت به دیگری خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کامبیز پیکارجو، مدیرعامل بیمه آرمان صبح امروز (چهارشنبه) و در مراسم تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه در سخنانی با بیان این مطلب افزود: توسعه یافتگی فرهنگی در هر صنعتی دستمایه تولید و پالایش خبر و تحلیل توسط خبرنگاران است.
 
وی با بیان اینکه امروز در عصر دیجیتال هستیم و نسل بعد در عصر فرادیجیتال زندگی خواهد کرد، افزود: سال ١٤٠٥ سال ورود نسل فرادیجیتال به خصوص در صنعت مالی خواهد بود. در این فضا دیگر بیمه نامه ها مانند امروز صادر نخواهد شد و تحول دیجیتال باعث می‌شود تا بیمه نامه هر فرد با دیگری متفاوت شود.
 
پیکارجو بخش تحقیق و توسعه و روابط عمومی را دو رکن بی بدیل صنعت بیمه خواند که باعث رشد نسل آینده و انتقال مفاهیم به آن خواهند شد.
 
مدیرعامل بیمه آرمان خاطرنشان کرد که در سال های اخیر سطح تحلیل رسانه ها در بیمه بسیار متفاوت تر از قبل شده و شاهد رنسانسی در این زمینه هستیم.
 
علیرضا بیانیان رییس هیات مدیره شرکت بیمه آرمان نیز در این مراسم گفت: نقد خوب است اما تخریب خوب نیست؛ کریم همتی در طول سال های فعالیت خود تلاش کرد تا به نقد و اطلاع رسانی درست کمک کند.
 
وی افزود: وقتی رشد اقتصادی از رشد فرهنگی بیشتر شود، نتیجه آن افزایش رانت و فساد می شود. در نتیجه نقش رسانه‌ها به عنوان فرهنگ سازان بسیار با اهمیت‌تر است.
 
کریم همتی سال‌ها در بیمه مرکزی و بیمه آرمان به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت کرده است. همچنین مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه و خبرنگاران رسانه های مختلف در این مراسم حضور داشتند؛ در پایان این مراسم از کریم همتی به پاس سال ها فعالیت در صنعت بیمه تجلیل شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *